yogurt napisał(a):Panowie, pax.
Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale czy sprzęgło jednokierunkowe w hondzie CX/GL nie składa się ze sprężynek, popychaczy, *rolek* i *bieżni*?
https://www.youtube.com/watch?v=yRgcuAP7nP8
Przecież palcami nie kręcę na tyle szybko żeby się rolki pod wpływem siły odśrodkowej cofały, one się po prostu turlają po bieżni
Pewnie jak obroty wzrosną, to się cofną, ale zasadniczo nie ma chyba problemu w chwilowym turlaniu się?
jerry napisał(a):yogurt napisał(a):Panowie, pax.
Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale czy sprzęgło jednokierunkowe w hondzie CX/GL nie składa się ze sprężynek, popychaczy, *rolek* i *bieżni*?
https://www.youtube.com/watch?v=yRgcuAP7nP8
Przecież palcami nie kręcę na tyle szybko żeby się rolki pod wpływem siły odśrodkowej cofały, one się po prostu turlają po bieżni
Pewnie jak obroty wzrosną, to się cofną, ale zasadniczo nie ma chyba problemu w chwilowym turlaniu się?
A pokręć silnikiem do tyłu czy zacznie kręcić rozrusznikiem
yogurt napisał(a):1. Osłonka gumowa czujnika ciśnienia oleju rozlazła mi się w palcach. Oryginał oczywiście niedostępny. Jakieś sprawdzone alternatywy?
yogurt napisał(a):2. Czym najłatwiej usunąć resztki uszczelki silnikowej tak, żeby nie zniszczyć powierzchni uszczelnianej? Próbowałem patentami z Junaka - klockiem bukowym i twardym plastikiem, ale nie bardzo chce zejść, a nożem trochu się boję uszkodzić aluminium.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości