przez jerry » 15 cze 2016, o 21:31
Wyłącznik wymieniony.
Pasował prawie plug&play - tylko pod innym kontem bolce/styki wyszły.
Testy pod domem wykazały, że wentylator włącza się wcześniej - mniej więcej w połowie między pionem a czerwonym. Wydaje mi się, że różnica może odpowiadać nominalnej różnicy między oryginałem Hondy, który ma załączać przy 98-102oC, zamiennik - 95.
Wyłącznik ma bardzo małą "bezwładność" - wiatrak włącza się na parę sekund.
Termostat raczej sprawny - jak wskazówka zbliża się do pionu zaczyna grzać się rurka wodna na silniku. Na wolnych obrotach w temp. ok. 20oC wskazówka nie chce przekroczyć pionu. Żeby wiatrak się włączył musiałem chwile na 2500 potrzymać.
Jak będzie pogoda to może jutro przetestuję w drodze.
Tak więc Szopen pomyśl, czy Ty aby nie masz non stop zimnego silnika. Moim zdaniem pion jest optimum.