Zamówiłem dokładnie tego:
http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=35f13725&cat[cmf]=312&cat[cmo]=7cd&cat[cve]=717f&cat[art]=9dd03&cat[atg]=12d990a&offset=0&sort=1
czyli facet 7.5139. Czyli wyłącznik. Założę
A ty sprawdzałeś jaki u ciebie jest ten wyłącznik ? Bo wydaje się, że są dwie możliwości:
1. Mój wyłącznik załącza się zbyt późno pozwalając wskazówce zbliżyć się do czerwonego pola.
2. Twój wyłącznik włącza się zbyt wcześnie i wystudza nadmiernie silnik.
Twój układ trzyma temperaturę po lewej stronie od pionu mój po prawej. Który jest dobry cholera wie. Jest tu ktoś ze sprawną 650 na oryginalnych częściach do porównania ?
Jak mi ten facet 7.5139 będzie nadmiernie wystudzał to będę kombinował. Termostat moim zdaniem jest OK bo w połowie skali chłodnica robi się ciepła znaczy otwiera.
PS. Jaki gwint ma chłodnica w CX? Bo facet ma 16x1.5 a te samochodowe co pokazywałeś 22x1.5
PS.2. Ten od poloneza co dajesz ma temperatury 90-80 czyli jeszcze bardziej wystudza.