Teraz jest 29 mar 2024, o 12:59

CX 650 eurosport 82'

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 eurosport 82'

Post przez jerry » 16 kwi 2017, o 23:11

Pozostaje mieć nadzieję, że dwa posiadane przeze mnie dyfry starczą do końca życia tego motora :)

Starałem się składać wg instrukcji, czyli najpierw dokręcam koło, potem dyfer do wahacza.

PS. A z tym dokręcaniem dyfra po dokręceniu koła - to trzeba tak za każdym razem jak się zdejmuje koło ?

Znaczy zawsze jak zdejmę koło muszę popuścić dyfer ?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 eurosport 82'

Post przez szopen » 16 kwi 2017, o 23:20

jakim smarem smarowałeś? honda zaleca pastę o zawartości dwusiarczku molibdenu 60%... nie widzę takiej pasty na sprzedaż... jest coś takiego lokalnej firmy naszej ale ponoć jest to jedynie antyzapiekaniowa oparta na oleju mineralnym... jest też molykote 77 - w pip drogi, oraz jest loctite 8103 - nie piszę na nim że ma zawartość 60% molibdenu ale pisze, że jest to do smarowania wieloklinów.

Zaś np uznawany za bdb smar niebieski Mobil1 ma tylko 0.43% mos2. Ja w swoim cxie posmarowałem smarem mos2 do przegubów Mobil 1

i na forum usa też są kolesie którzy twierdzą - całe życie smaruje litowym i nic się nie dzieje..

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 eurosport 82'

Post przez jerry » 16 kwi 2017, o 23:44

Albo ktoś ostro dawał w d..e temu motorowi, albo faktycznie coś jest na rzeczy z montowaniem koła.

Ja się skusiłem na "CX 80 SMAR MOLIBDENOWY". Czy jest OK - nie mam pojęcia ...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 eurosport 82'

Post przez szopen » 17 kwi 2017, o 10:53

jest ok bo w tych instrukcjach różnie podają w zależności od rocznika, np instrukcja do turbo mówi o smarze ngli 2 z dodatkiem mos2 - czyli smar do przegubów lub taki jak twój, nowsze instrukcje podają paste silikonową moly 60%. Tak jak mówie do dostanie jest nawet polskiego producenta ale cena to 1kg 200 zł - to trzeba byłoby robić zbiórkę na forum i podzielić.....

Według mnie i tak najważniejsze jest żeby utrzymywać w czystości i co np 5 tys przesmarowywać od nowa...

Tu znalazłem najtaniej
http://narzedzia.hfcd.pl/11538,Molipas- ... erko-1-5kg

odpowiedniki są loctite, honda moly 60 i molykote m77 oraz inne
http://smary.elub.pl/molykote/14-molyko ... ykote-p-40
http://sklep.smary.elub.pl/produkt/moly ... sta-smarna

DUżo tego
http://sklep.smary.elub.pl/kategoria/pasty-smarne

dokumentacje tu:
http://smary.elub.pl/molykote/14-molyko ... te-gn-plus

http://allegro.pl/smar-molibdenowy-do-p ... 42342.html

PS.
w instrukcji do euro też piszą o normalnym smarze molibdenowym do przegubów, nie wiem skąd im się wzięla do stosowania ta pasta mos2.. olać....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 eurosport 82'

Post przez szopen » 17 kwi 2017, o 12:00

Obrazek

PO co jest ten wieloklin w środku skoro ponoć jest to jeden element, jednak chyba nie jest to jeden element.. ja bym to na prasę wrzucił i rozłaczył...

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 eurosport 82'

Post przez jerry » 17 kwi 2017, o 12:53

No pisałem, że to wygląda, jakby się z 2 elementów składało :) czyli talerz robią osobno, wieloklin osobno potem to żenią na amen :)
Teoretycznie można to spróbować rozebrać tylko po co?
W fabryce nie są w stanie uzyskać dokładności / powtarzalności żeby dowolny wałek z dowolnym talerzem współpracował więc bieda to będzie w warztacie obrobić.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 eurosport 82'

Post przez szopen » 17 kwi 2017, o 12:56

No bo robiac dwa nowe elementy tego typu musisz jedynie dokładność zrobić na wpuscie kola. Reszte wpustow mozesz zrobic inna i obnizyc koszty. To sie nadaje do regeneracji nie przekraczającej 300zl

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 eurosport 82'

Post przez jerry » 11 maja 2017, o 21:00

No dobra. Sezon uważam za otwarty. Jakieś 10 minut tylko po "wewnętrznych" drogach bo przeglądu nie ma, ale pali, jedzie, wiatrak się załącza, sprzęgło rzęzi czyli wszystko w normie.

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 eurosport 82'

Post przez jerry » 1 cze 2017, o 21:11

przegląd jest. olej zmieniony. no i tu pojawił się problem. zapomniałem kupić uszczelniacz pod filtr oleju no i c <obiad> ieknie.... orientuje się ktoś, czy trzeba spyścić olej, żeby odkręcić filtr?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 eurosport 82'

Post przez szopen » 1 cze 2017, o 21:12

chyba nie, a próbowałeś dokręcić filtr ciut mocniej?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości