Strona 2 z 36

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 26 kwi 2016, o 22:02
przez szopen
dobra..... zapisałem to, jeszcze jakbyś mógł gdzieś jutro zrobić jeden wymiar kontrolny wysokości obojętnie którego paska, to to by już rozwiązało kwestie..

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 26 kwi 2016, o 22:39
przez jerry
masa03 napisał(a):jak by co moge tez pomóc w jakis szkicach od 650... a tak apropo ciekawe czy 200km poleci <lol>
a z kąd jestes jeery?


Małopolska na południe od Krakowa.

Ja nie sprawdzę ile poleci - mam za małe dzieci i trochę brak zaufania do swojej roboty ;D
Nominalnie do 185 chyba. Jak jest chętny proszę bardzo ;) Tylko nie bardzo jest gdzie - jak na obwodnicy Krakowa chciałem auto sprawdzić to przy 170 musiałem gwałtownie hamować bo oba pasy były zajęte.....
I w sumie jak tak patrzyłem na licznik i obrotomierz podczas jazdy na 5-tce to po przeliczeniu wychodziło, że te 185 to już okolice czerwonego pola na obrotku.
Mi w każdym razie wystarcza, jak chodzi już pokazywałem




Co do pałowania na luzie na żywo jakoś nie wyglądało tak dramatycznie jak puściłem na kompie to sam się wystraszyłem co ja wyprawiam. W okolicy 1:07 widać jak puszcza dymka.

Jak na pierwszy motor (20 lat po WSK 175) trochę za narwany jest praktycznie nie ma szans na utrzymanie na 1-ce 2000 RPM

Ile ma przelatane nie wiem - na liczniku koło 33 000, ale wał jest dość mocno wytarty pod łożyskiem igiełkowym zębatki od rozrusznika , tylny amortyzator był zabity że można było nerki podczas jazdy odbić ale za 100-we kupiłem wyglądający gorzej, ale działający od GL650, (a potem od tego samego GL-a silnik i rozrusznik - tu obstawiam 145 tyś. Rozrusznik też już przełożyłem ;) ). W pakiecie z motorem dostałem zużyte przełączniki z kierownicy więc ile ma przelatane .... Nie zdziwi mnie jeśli 233 000

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 26 kwi 2016, o 22:45
przez szopen
tam nie ma co roztrząsać ile to ma przebiegu, spodobał CI się, dzieci małe ty też jeszcze się kręcisz, jakoś to ogarniesz, zawsze na pocieszenie możesz popatrzeć w mój wątek. Trochę też miesza ten mit niezniszczalnego CXa a dobrze wiemy, że tak nie jest... to miły motocykl... modelarski rzekłbym, ale łażenia w koło niego nie mniej niż przy chińskiej motoryzacji.

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 7 maja 2016, o 20:22
przez jerry
Dziś zajrzałem do dyfra a tam.... majonez. Dyfer mam "nowy" z eBaya jak przyjechał to w środku też był majonez ... Spuściłem zalałem HIPOLem 5GL 80W/90 Zrobiłem jakieś 100km i zdziwko.... Ale w sumie nie przepłukałem ... Więc spuściłem, zalałem ropą, 2 minuty chodził na stopce, spuściłem zalałem HIPOLEM 15F (GL-5 85W90) - taki miałem pod ręką. Jak jutro będzie pogoda to może zrobię jakąś trasę i zobaczę.... Ale pewnie trzeba będzie innej oliwy szukać...

Ale przy okazji mam pytanie - czy to normalne, że na wolnych obrotach na wrzuconym biegu na stopce słychać jakieś łomotanie ? Jak jadę i wrzucę za wysoki bieg tak, że obroty spadają poniżej 1500 też coś się tłucze .... Ma tak "od zawsze" czyli zanim go jeszcze rozbierałem.
CX 650 E nie ma śruby "mocującej" kardana do wałków z dyfra i silnika.

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 7 maja 2016, o 20:23
przez szopen
jerry napisał(a):Ale przy okazji mam pytanie - czy to normalne, że na wolnych obrotach na wrzuconym biegu na stopce słychać jakieś łomotanie ? Jak rozbierałem.


nie.... <lol> witamy w klubie rozjebanych koszy sprzęgłowych.. wciśnij klamkę zrobi się ciszej <haha>

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 7 maja 2016, o 20:34
przez Piterrrrr
potwierdzam sam dzisiaj zrobiłem test jak wjeżdżałem do garażu. Do tej pory myślałem że coś w silniku poważniejszego ale za radą Szopena wcisnąłem sprzęgło i...zrobiło się cicho a silnik tak ładnie pracował mmmmm :) .

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 7 maja 2016, o 22:05
przez jerry
Wychodzi na to że w BMW to normalne, acz szkodliwe:

http://www.forum.bmwmotoklub.pl/viewtop ... 16&t=16411

Zawias zwisa, krzyżak nadmiernie się krzywi, silnik na wolnych obrotach szarpie a do kompletu u mnie krzyżak nie jest mocowany na sztywno do żadnego z wałków.

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 7 maja 2016, o 22:20
przez szopen
ale po co Ci to że coś jest mocowane czy nie? przecież tak jak honda wymyśliła to 200 tys wyjeździ... :)

Według schematu masz tam jakiś pierścień osadczy, nr 6

Obrazek

PS.
czytałeś 3 pierwsze posty? w jeździe jest cicho... a na stopce się niczego nie szuka...

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 7 maja 2016, o 22:46
przez jerry
No doczytałem na tym forum BMW że tak się nie robi;)

Pierścień osadczy jest założony na wałku wychodzącym ze skrzyni.

Ten schemat trochę dziwnie dla mnie wygląda.

Sprężyna 5 (u mnie nie wygląda na taką długą) wchodzi w wałek z tyłu i jej zadaniem jest "wypychanie" wałka z dyfra tak, żeby krzyżak nie miał luzu - z przodu opierając się na pierścieniu osadczym zamontowanym w wałku wychodzącym z silnika a z drugiej na kołnierzu w wałku od kardana.
Z kolei żeby wałek nie wylazł z kardana na frezach od strony kardana jest duży pierścień osadczy, który po wciśnięciu wałka nie pozwala mu wyjść. Na schemacie niby 7, ale fizycznie jest dużo większy - "obejmuje" frezy.

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 7 maja 2016, o 22:52
przez szopen
No pierścienie tak jak na półosiach w autach... no ale... czyżbyś się zaczął zastanawiać że z główką z customa coś nie teges?? ;)

Nie wiem..... powinno być tam wszystko ok, przecież w 500tce też jest luz, oczywiście przykręcasz śrubą wał do silnika, ale w środku silnika wałek wyjściowy ma zakres pracy, jak i sam wał w rure wkładasz luźno na frez, nie ma tam żadnych zabezpieczeń...