Strona 21 z 36

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 16 kwi 2017, o 21:24
przez jerry
Luz reguluje się podkładkami, ale u mnie nie było sensu zastanawiać się nad tematem.
Po prostu zdarte były wielowypusty w przekładni kątowej (dyfrze):

ObrazekObrazek

Temat załatwiła wymiana na dyfer od CX Custom 650, który jest praktycznie plug&play, wystarczy wykręcić mocowanie amortyzatora. Zakup na ebayu z Anglii jakieś 700 zeta mnie wyszedł.

Teoretycznie da się kupić komplet nowy talerz + wałek atakujący za jedyne 388 ojro do tego jeszcze trzeba by dobrać podkładki regulacyjne po 10 ojro sztuka i znaleźć majstra co to dobrze zrobi ale to wszystko teoria ....

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 16 kwi 2017, o 21:37
przez szopen
Ten element da się w prosty sposób wykonać na dłuyownicy... ze stali np 40hm i zahartować... amen na wieki.. to prosty element.. na allegor jest taki gość - koła zębate - robi co chcesz, on zrobi takie coś z palcem w d...

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 16 kwi 2017, o 21:41
przez jerry
ale to jest koło talerzowe od "drugiej strony"....
może by się dało roztoczuć i wspawać element ale czy to ma sens?

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 16 kwi 2017, o 21:47
przez szopen
ObrazekObrazekObrazek

Może i by coś wymyślił....

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 16 kwi 2017, o 22:09
przez jerry
Nie ma rzeczy niemożliwych do odtworzenia. Kwestią jest cena :) Za 100 zł raczej tego nie zrobi. Za 1000 ... Możliwe, że też nie....
Jak się przyjrzeć faktycznie wygląda to jakby było złożone z dwóch elementów. Ale czy aby pasowanie wałka i talerza nie jest robione po poskładaniu do kupy ?

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 16 kwi 2017, o 22:11
przez szopen
ale ja tego nie rozumiem, dlaczego niby jest to koło talerzowe z cxa, tak napisał gość na aukcji, jak w kole talerzowym wielowypust powinien być wewnętrzny a nie zewnętrzny....

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 16 kwi 2017, o 22:19
przez jerry
Aukcji nie widzę, ale to pewnie jest od 500-tki - tam jest "na zewnątrz". Ewentualnie GL-a 650.
CX 650 Custom/Eurosport ma "odwrotnie" :)

http://www.cmsnl.com/honda-gl650i-silve ... 4a3mc7000/

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 16 kwi 2017, o 22:36
przez szopen
Problem jest w tym że to w 500tce występowały dwa rodzaje...

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 16 kwi 2017, o 22:51
przez jerry
Pewnie tak. Ciekawostka - talerz + wałek atakujący w
cx500 turbo:
http://www.cmsnl.com/honda-cx500t-turbo ... 4a3mc7000/

gl 650
http://www.cmsnl.com/honda-cx500t-turbo ... 4a3mc7000/

GL500 ma nieco inny

http://www.cmsnl.com/honda-cx500t-turbo ... 4a3mc7000/

A w "zwykłych" 500-tkach wg cmsln chyba nie występuje jako część zamienna ....

http://www.cmsnl.com/honda-cx500c-custo ... ml#results

Re: CX 650 eurosport 82'

PostNapisane: 16 kwi 2017, o 22:53
przez szopen
nie chyba masz jednak racje że to w 650 odwrócili te wielowypusty.... spawanie... zrobienie takie wpustu to koszt pewnie jak mówisz ze 100 zł, ale jak zahartują to jak go wspawać czy coś.. nic się z tym nie da zrobić....