Strona 6 z 7

Re: CX500C 81r

PostNapisane: 15 lis 2017, o 23:47
przez szopen
a brzydki.. zniszczony...

Re: CX500C 81r

PostNapisane: 15 lis 2017, o 23:49
przez salomon
Psykniesz lakier i będzie jak nowy :)

Re: CX500C 81r

PostNapisane: 16 lis 2017, o 12:15
przez gesior
Ja mam oryginał i nigdy nie korzystałem

Re: CX500C 81r

PostNapisane: 16 lis 2017, o 12:19
przez szopen
jakbym Ci odkręcił to byś nawet nie zauważył...

Re: CX500C 81r

PostNapisane: 17 lis 2017, o 00:10
przez gesior
Niom

Re: CX500C 81r

PostNapisane: 4 lut 2018, o 00:24
przez szopen
u dawida silnik opened, łancuch jeszcze 5000km temu miał naciąg, dzisiaj już nie ma nic... wisi luźno totalnie... uchwycony w pore, 5tys temu czyszczony silnik - znowu brud.... no i nie widzieć czemu stanął uszczelniacz pompy wody:

ObrazekObrazekObrazekObrazek

PS. towotowanie uszczelek super sprawa, stara uszczelka wraca na swoje miejsce.. <haha>

Re: CX500C 81r

PostNapisane: 4 lut 2018, o 00:43
przez jerry
No nie mów, że te silniki trzeba co 5 tyś rozbierać i czyścić :P
Jakiś dziadowski olej kolega zalewać musi ROTFL

Re: CX500C 81r

PostNapisane: 4 lut 2018, o 21:49
przez salomon
Olej zmieniany co 2000 km. Motul 10w40 i Bel-Ray 20w50. Dodatkowo preparat MOS2 i cynk.

Re: CX500C 81r

PostNapisane: 4 lut 2018, o 22:18
przez jerry
to co - przedmuchy są z cylindrów do skrzyni korbowej ?
skądś sie musi nagar brać a przecież skrzynia biwgów go nie produkuje ...

Re: CX500C 81r

PostNapisane: 4 lut 2018, o 22:22
przez szopen
ten szlam jest już po 5 tys km, i inaczej nie będzie, w innym silniku pewnie mogłoby być lepiej bo poszłoby to na filtr oleju, niestety ten silnik jest jaki jest i tam to zostaje... także może nie co 5 tys, ale co 20 tys należałoby to wyczyścić...