Teraz jest 28 mar 2024, o 18:18

Staruszka

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 815
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Staruszka

Post przez Piterrrrr » 22 maja 2016, o 19:54

Wankster z innego forum montował u siebie taki wskaźnik w postaci wielokolorowej diody led i elektroniki. W zależności jaki był kolor takie napięcie na akumulatorze. Wiem że to z Anglii zamawiał.

Wskaźnik paliwa można przyspawać króćce i puścić rurkę z góry na dół. W przerabianych motocyklach to ciekawe rozwiązanie ale u nas szkoda psuć baku.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Staruszka

Post przez szopen » 22 maja 2016, o 19:59

ale po co od razu z anglii... na allegro jest mnóstwo tego typu mierników do motocykli, diodowe, LCD, klasyczne zegarowe, małe duże... po prostu multum tego....

Poziom paliwa to trudniejszy temat, ale gdyby solidnie popracować nad redukcją kranika na tokareczce, to można byłoby od strony kranika wprowadzić pływak z opornicą.

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Staruszka

Post przez Henryk Kwinto » 22 maja 2016, o 20:04

Tak to wygląda:
http://www.ebay.com/itm/1982-Honda-CX50 ... 1301950281
żebym miał dokładne wymiary oryginału to może dogiąłby to jakoś z nierdzewki i wypolerował, chociaż lepiej byłoby mieć oryginał. mam od cx-a ale nie pasuje widocznie od innej wersji. Coś będę musiał wymyślić.

Avatar użytkownika
 
Posty: 815
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Staruszka

Post przez Piterrrrr » 22 maja 2016, o 20:08

Ja też nie mam oryginalnego mocowania kierunków, zresztą przeniosłem je na tylną lampę jak montowałem stelaże pod kufry.

Myślę że wygięcie takiego całego oparcia i przyspawanie mocowań kierunków to nie będzie dużo pracy.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Staruszka

Post przez szopen » 22 maja 2016, o 20:09

da się zrobić w jeden wieczór.. tylko weź znajdź mi ten jeden wieczór... takie coś co pokazujesz to jest pikuś...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Staruszka

Post przez Edzio » 22 maja 2016, o 22:39

U mnie tylne kierunki są umocowane na tylnym błotniku. Może takie rozwiązanie.

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Staruszka

Post przez Henryk Kwinto » 22 maja 2016, o 23:59

Szkoda mi wiercić błotnika. Poczekam na uchwyt, może się w końcu pokaże, może na jesieni? A z tym brakiem paliwa to sam dałem ciała. Jak zacząłem jeździć Cx to po 50km na trasie mi zgasnął. Przekręciłem kranik na rezerwę i odpalił, później jeszcze raz miałem podobną sytuację. Stwierdziłem, że pewnie zapchany jest jakimiś śmieciami i będe jeździł na rezerwie. Byłem ok 50km od domu zajrzałem do baku (coś chlupocze), pewnie paliwko jeszcze jest i dojadę. Droga była fajna, jechałem tak 100-120 max. Zgasł mi ok 10-12km od domu (do stacji było 4km, ale pod górę). <uoee> Na szczęście żona przywiozła kilka litrów w karnistrze i odpalił od ręki. Jest nauczka, żeby częściej kontrolować poziom paliwka, ale fakt faktem, że bak w Customie mały (niecałe 13 litrów). Jakbym miał sakwy (to wrzuciłbym z 1 litr w butelce i można byłoby jeździć). Tak samo trochę boję się o ładowanie, sprzęt ma swoje lata, dobrze byłoby wiedzieć wcześniej czy przestaje ładować.


Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Staruszka

Post przez Henryk Kwinto » 29 maja 2016, o 23:02

Panowie,
dzisiaj znów mi zgasła podczas jazdy. Zalane miałem 12 litrów i od tego czasu zrobiłem 100km, bez problemu. Dzisiaj zbierały się chmury na deszcz, więc chciałem chociaż trochę pojeździć zanim zacznie padać. Podczas jazdy przy ok 70-80 momentalnie zaczął słabnąć (profilaktycznie przełączyłem kranik na reserve) i zgasł. Kilka razy próbowałem odpalić (z 3-4) i nic - stoję w lesie 20 km od chaty. Poczekałem kilka minut i odpalił. Czy to jest normalne? Może paliwko musiało dopłynąć do gaźników? Druga sprawa, jeśli okaże się że to rezerwa (jutro zatankuję i zobaczę) to wychodzi, że pali ok 7 / 100. Fakt, że głównie jazda miejska (w 80%). Trzeba będzie poobserwować maszynę i raczej 100km trasy od domu odpadają na chwilę obecną. Chyba że to faktycznie paliwo, może jakieś śmieci - ale jeżdżę z zamontowanym filterkiem. <mysli>

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Staruszka

Post przez szopen » 29 maja 2016, o 23:15

7L/100 w cyklu mieszanym z większością miasta to on tak będzie palił.... obserwuj... jeśli paliwo w filtrze jest to i w gaźniku jest.... i oczywiście że musiały się napełnić komory pływakowe jeśli paliwo wychleptałeś...

oby nie zapłon...

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości