O... relacja... dawno takiego czegoś na forum nie było
WIĘKSZE ZDJECIA PROSIMY, co to ma być, wycinanki nastoletniej wielbicielki magazynu brawo..?
Stolik niczego sobie, to stół na motocykl czy motocykl na stół???
Chciało CI się marnować czas na ten podnośnik do silnika? szkoda czasu... ja go tylko podpieram lewarkiem samochodowym i później lewarek opuszcam i schodzi, później w łapy i na stół....
Tłoczki z zacisków proponuje podpiąć pod pomkę i wypompować ten tłoczek, nie ciągnij kombinerkami bo go uszkodzisz, czasami jak nie jest zastane to udaje się sprężonym powietrzem ale w przypadku tego zacisku pozostaje jedynie podpiąć pod pompkę i wydusić go płynem hydraulicznym... no chyba że masz ściągacz do tłoczków, ale nie ma takiej potrzeby.
Gaźniki, zależy co chcesz uzyskać, jak chcesz zeby było czysto to wystarczy nafta, ale jak chcesz super błysk to już myjka, zabawa polerka, wyciąganie, rozbieranie. TO 150 zł jest od całego gaźnika czy od sztuki gaźnika? Bo możemy się dogadać... wydaje mi się że za mycie w ultradźwiękach, czyszczenie gaźnika, z polerką ramek i dekielków wziąłbym... no właśnie... tajemnica - PW. A nie mam kasy chcę dorobić to mogę się podjąć...
Co do mocowania, wyciągnąłes gwint, niepotrzebnie w ogóle te szpliki odkręcałeś.. po co? Jak już chciałeś je odkręcać to trzeba było grzać palnikiem ten uchwyt i obstukać szpilkę młotkiem żeby ją zruszyć. Teraz ratuje Ciebie zestaw Vcoil, ale będziesz potrzebował gwintownika M10x1.25 bo tam jest drobnozwojowy gwint. Ten uchwyty to porażka na tym silniku, strasznie delikatnie i jak masz drugą szpilkę to jej nie wykręcaj bo całe mocowanie można połamać... ale z tego co widze to ty pokazujesz uchwyt głowicy? Gdybyś się zdecydował wysłać gaźnik to wyślij przy okazji tą głowice ja mam zestaw vcoil do 1.25 to mogę Ci to ogarnąć...
łańcuch pompy oleju - dział MOJE NAPRAWY, porównanie łańcuszka pompy oleju nowy i stary....
Pod sprzęgłem będzie raczej zawsze błoto bo tam jest słabo z cyrkulacją oleju, no i twój silnik jest żółty w środku już się zdążył odbarwić, z tyłu jest jaśniejszy, nie wygląda źle, pewnie jest ok.... no ale... czym głebiej w las..... rozbierzesz dalej zobaczysz, na razie nic tam nie widać... jak zobaczysz wałek rozrządu to będzie coś już bardziej miarodajne.
No niestety, nie wiem czy ślizgi masz do wymiany bo to trzeba zobaczyć jak wyciągniesz łańcuch, ciekawy który to łańcuch z rządu może naciągany nie był regularnie? Teraz ślizgi będzie zamawiał Zbycho chyba, i ten gość Amerigo nowy pytał się o ślizgi.. ale jak się zapytał to się już później nie pojawił więc weź młotek i strzel mu w łeb.. klienta juznie uświadczysz tutaj...