Teraz jest 28 kwi 2024, o 14:03

CX500C Wrocław

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez szopen » 13 maja 2016, o 13:53

Masz trochę racji, jak myślałem że lawender chce pociąć CXa ze zdjęć na facebooku to dostałem białej gorączki do tego stopnia że sobie poprzysiągłem, że moja noga w tamtym wątku nie stanie. Jaki jestem to każdy widzi, ale to czy potniecie to wasza sprawa, banów bez powodu nie mam zamiaru uskuteczniać - mogę być wkurzający ale ko-nikt-owe zachowania nie są w moim typie, ludzie są różni - i ja to muszę zrozumieć i wy też.
Jeśli chodzi o tenże motocykl to w porównaniu do tamtej sytuacji będzie mi się jedynie trudno z tym pogodzić... jakoś też ze względu na stan mniej mi szkoda, ale gdybym miał tą maszynę to na pewno "nie siedzialbym na płocie".... od razu bym wiedział co z nim zrobić.

Zresztą odnowiony Custom to jest tak ładny motocykl że można go mieć tylko po to, żeby się na niego patrzeć... i gdybym dziś miał dostać najlepszego cafe jak tylko wyszedł z pod ręki ludzkiej z silnikiem CXa a nowego CUstoma od Hondy to długo bym się nie zastanawiał...

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez jaca cx » 13 maja 2016, o 20:10

Pracy multum i kasy sporo trzeba wygospodarować ale dasz rade <okok> daj znać gdzie podjechać to pooglądam maszynę Ty ocenisz moją <skromny> może będę mógł w czymś pomóc bo sam rozbierałem Cx-a na części pierwsze ale oczywiście mechanikiem nie jestem lecz mniej poważne naprawy w silniku też mogę zrobić ;) w każdym razie dobrze jest pogadać z kimś kto tą drogę już przechodził a że Wrocław to i moje piękne miasto to trzeba się odwiedzić <okok> Cieszy mnie że w końcu ktoś z Wrocławia <lol>
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

 
Posty: 199
Dołączył(a): 7 maja 2016, o 16:37
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez 100 » 13 maja 2016, o 21:02

Miło, miło się zrobiło. Cieszę się, że tu trafiłem no i że w mieście 100-tu mostów mieszka jaca cx
Chodzi tu o doświadczenie jak i o gust. Bardzo się cieszę z propo... spotkania. Jeżeli mam już prawa używać PW to prześlę Ci o jaca cx namiary. :>
Gość chciał 4 tysie. Chciał to dostał.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez szopen » 14 maja 2016, o 08:45

jaca cx napisał(a): i kasy sporo trzeba wygospodarować


i to jest najgorsze, jeśli motocykl jest w złym stanie to doprowadzenie go do stanu dobrego technicznego to po prostu udręka.. ja już tyle kasy wydałem i dalej szukam czemu nie jedzie, i nie dość że po remoncie silnika jestem i miało być tak pięknie, zapłon TI niby bezawaryjny a tu trzeba 1000 zł szykować na nowy zapłon. 90% użytkowników ma po prostu ból kieszeni posiadając ten motocykl. U ciebie wymiana zapłonu to oczywista oczywistość i 700 zł w plecy + alternator to już masz 1000zł.. nie ustrzeżesz się tego i lepiej zrobić to przy przeglądzie silnika żeby go otworzyć, założyć nowe graty i zamknąć i więcej nie zaglądać... nie czekać aż CDI jebnie.. lepiej go sprzedać za 300 zł nawet jako sprawnego.. ktos kupi...

Na pocieszenie mogę tylko powiedzieć, że jak mnie bierze np ochota na poprawy jakichś tam niedoskonałości w CBR, to od razu mi się odechciewa bo tam jest wszystko x4 i stopień skomplikowania o wiele wiele większy. CX jest prostym motocyklem w sumie i wciąż tanim, ceny szaleją ze względu na cafe scenę. Można go postawić na szali wyboru, jest to dobry motocykl bo prosty, graty swoje kosztują ale załóżmy za 15-20 tys dążąc konsekwentnie można zrobić nowy motocykl, który wyjeździ 100tys z wielkim hakiem. Można pójść do salonu i kupić nowy motocykl, bezpieczniejszy szybszy oszczędniejszy ale nie będzie to klasyk z fajnym silnikiem za którym obejrzy się każdy... kwestia wyboru - pieniądze takie same.

Wydaje mi się że minimum 10 tys musisz już zakładać na ten projekt.... koszt prac mogą zredukować własne narzędzia, ale trzeba pamiętać że kiedyś też na nie wydałeś pieniądze także.... życie... <haha>

Silnik bardzo łatwo ocenić, kompresja to pierwsza rzecz, później odkręcić klawiaturkę, zobaczyć na śrubki zaworowe i wierzchołki przylgni zaworowych, następnie wysunąć sworzeń dźwigienki zaworowej i zobaczyć jak to wygląda. Jeśli nie ma tam śladów zużycia to sinlik ma do 50 tys km nie więcej. Idąc w głąb przy takim stanie powinno nie być niespodzianek na dole ale.... gdyby góra była zła, otworzysz dekle, jak będzie sinlik czarny ze spalin to już będzie 120 tys km +, trzeba najpierw zmierzyć pompe olejową... brak kawitacji w pompie ale zwiększone luzy mogą potwierdzić ten przebieg, jeśli będzie kawitacja to przebieg będzie adekwatnie większy. Jeśli pompa trzyma parametry to raczej już nie będzie po co zaglądać do panewek, pozostanie na tym etapie jedynie wyrzucenie wałka rozrządu i ocena krzywek oraz dźwigienek. One też powiedzą sporo o przebiegu. NIewytarty wałek i dźwigienki będą poświadczać przebieg w okolicy 50 tys km, jeśli będzie coś przytarte i inne to będzie to 100tys +. Można to sfotografować i wrzucić na forum do oceny. Jak będzie źle to silnik będzie do remontu i zaglądnięcie do panewek korbowodowych raczej konieczne.

Mogę tylko przestrzec że Twój motocykl wygląda na zastany, nie próbuj nawet odkręcać szpilek od uchwytów silnika bo się połamią, jeśli szpliki są zużyte to trzeba nasadkę do szpilek to raz, dwa trzeba grzać na uchwytach blok i wychłodzić żeby puściło.. nic na pałę bo możesz mieć kłopot jak połamiesz uchwyty silnika a one często pękają bo tam się zapieka. Wszelkie śruby odkręcaj udarowo, najpierw stuknij w śrubkę przez przedłużkę do klucza żeby ją zruszyć, jeśli alu jest skorodowane to wykruszysz gwint, przyszykuj wkładki vcoil... itp... sporo by pisać....

 
Posty: 199
Dołączył(a): 7 maja 2016, o 16:37
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez 100 » 14 maja 2016, o 10:13

O mamo! <zdziwiony>
Szopen! Ta Twa etiuda dała do myślenia. Czas pokaże czy to u mnie zagra. :| Wielkie ukłony za zainteresowanie. W życiu raczej szukam plusów i do cierpliwych należę. No ale czas pokaże.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez mlodypisar » 14 maja 2016, o 10:29

W życiu trzeba być optymistą.... <luzik> Napewno wszystko będzie dobrze i obejdzie się bez remontu silnika.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez szopen » 14 maja 2016, o 10:54

ale mlodypisar... tak ze swojego doświadczenia....

masz taki motocykl.... wiesz, że póki co CDI jest sprawny, więc masz na nim działające CDI oraz alternator.... i teraz... wiedząc to co już wiesz, sprzedajesz te elementy jako sprawne i wymieniasz kwotę na ignitecha z dopłatą, czy czekasz aż ten CDI padnie - a padnie na pewno to tylko kwestia czasu, i wtedy wybulasz stawkę na ignitecha???

Zakładamy, że gdzieś na pewnym etapie tej zabawy silnik będzie otwarty i gotowy na włożenie gratów.... optymizm można mieć, niektóre rzeczy po prostu są w tym sprzęcie nieuniknione i lepiej je zrobić, no mógłbym tego nie pisać, wydaje mi się że po prostu daje jedynie dobrą radę...


to że wybulisz mniej niż 10tys to tego bym nawet nie brał pod uwagę... kupiliśmy tu różne motocykle, w różnym stanie, nawet pewnie i bardzo dobrym, przejrzyj popytaj, ludzie pewnie zaraz wpadną i Ci powiedzą... pośrednio lub mniej ile wydali i czy potwierdzają moje słowa...

PS.
100.. jak masz na imię, nie będę ciebie tutaj nazywał 100..

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez mlodypisar » 14 maja 2016, o 12:25

No musze sie zgodzić z Szopenem ze jak masz taka możliwość to wymieniaj CDI i stary sprzedaj pójdzie odrazu. Co prawda ja go wymieniłem z innego powodu ale dzięki temu za ignitecha zapłaciłem 400 zł <lol>
A co do wymiany prawie wszystkiego do czego sie dotkniesz w tym motocyklu to nic dziwnego bo po 35 latach wszystko sie zużyje ale po tej wymianie masz pewność ze kolejne 20 lat (miejmy nadzieje) bedziesz jeździł bez awari.... W co rak naprawde nie wierze ale i tak jest zajebiscie i jeździ sie CX zajebiscie. <okok>

 
Posty: 199
Dołączył(a): 7 maja 2016, o 16:37
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez 100 » 16 maja 2016, o 00:58

Obrazek Ale jaja!
jaca cx mieszka ode mnie około 1500 metrów.
Czy ktoś z forumowiczów, nie licząc rzecz jasna TwinBrothers ma kogoś bliżej?

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez mlodypisar » 16 maja 2016, o 06:44

No to teraz moze je klikać z jednego pokoju jak sie umówicie <rotfl>

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości