Teraz jest 27 kwi 2024, o 16:49

CX500C Wrocław

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Posty: 199
Dołączył(a): 7 maja 2016, o 16:37
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez 100 » 26 lip 2016, o 11:24

Zaczęło się od remontu garażu. Pomocne okazały się produkty ze złomowiska.
Obrazek

Kolejnym krokiem był nr.1 zakup lub nr.2 stworzenie wózka pod silnik. Wybrałem opcję nr.2 i zasoby złomowiska. Dorwałem tam łapy zespawane pod kątem. Kółka dwa dokupiłem bo dwa się gdzieś walały. Deski po zasypanym kanale się ostały resztę materiału to złom.

Obrazek

Rzut okiem na stan przedniego hamulca i pytanie jak wyciągnąć ten tłoczek?
Obrazek

Wózek się przydał i oto efekty:
Obrazek

Gaźniki i pytanie: Czy nafta czy myjka ultradźwiękowa. Zrobiłem rozpoznanie i zabawa ultradźwiękami to koszt 150zł za zestaw.
Obrazek

Podczas zdejmowania silnika pojawił się mały defekt. Gwint, bo o nim tu mowa był reperowany. Oględzinom towarzyszył doktor Jaca cx. Ze śrubą wysunęła się sprężynka. Jacek to rozpoznał i mnie uspokoił. Coś trzeba będzie z tym zrobić.
Obrazek

To jest stan łańcuszka pompy oleju. Na fasolce raczej brak regulacji i decyzja - wymieniać:
Obrazek

Po spuszczeniu oleju dno silnika wygląda tak:
Obrazek

Ten oto element zawsze mnie przerażał u innych. Tu wygląda to tak:
Obrazek

No i wisienka na torcik niestety robaczywa. Łańcuch rozrządu i ślizgi do wymiany. Narobił szkód ten słynny łańcuch. Nie wiem czy to widać ale blok wytargany do otworu śruby mocującej, której łeb też oberwał. <mysli>
Obrazek

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez Piterrrrr » 26 lip 2016, o 12:49

Tłoczek hamulcowy. Podłączasz kompresor do kanału płynu hamulcowego. Pamiętaj tylko żeby z drugiej strony tłoczka dać jakąś deseczkę bo może ładnie wystrzelić :) . Uwaga na palce <rotfl> .

Łańcuszek rozrządu do wymiany wraz ze slizgami pewnie. U mnie też tak wydarło aluminium. Łańcuch pompy oleju do wymiany.

Gaźniki, pewnie myjka ultradźwiękowa najlepsza. Ja moczyłem w benzynie i nafcie.
Ostatnio edytowano 26 lip 2016, o 12:55 przez Piterrrrr, łącznie edytowano 1 raz

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez szopen » 26 lip 2016, o 12:53

O... relacja... dawno takiego czegoś na forum nie było <okok> <okok>

WIĘKSZE ZDJECIA PROSIMY, co to ma być, wycinanki nastoletniej wielbicielki magazynu brawo..?

Stolik niczego sobie, to stół na motocykl czy motocykl na stół???

Chciało CI się marnować czas na ten podnośnik do silnika? szkoda czasu... ja go tylko podpieram lewarkiem samochodowym i później lewarek opuszcam i schodzi, później w łapy i na stół....

Tłoczki z zacisków proponuje podpiąć pod pomkę i wypompować ten tłoczek, nie ciągnij kombinerkami bo go uszkodzisz, czasami jak nie jest zastane to udaje się sprężonym powietrzem ale w przypadku tego zacisku pozostaje jedynie podpiąć pod pompkę i wydusić go płynem hydraulicznym... no chyba że masz ściągacz do tłoczków, ale nie ma takiej potrzeby.

Gaźniki, zależy co chcesz uzyskać, jak chcesz zeby było czysto to wystarczy nafta, ale jak chcesz super błysk to już myjka, zabawa polerka, wyciąganie, rozbieranie. TO 150 zł jest od całego gaźnika czy od sztuki gaźnika? Bo możemy się dogadać... wydaje mi się że za mycie w ultradźwiękach, czyszczenie gaźnika, z polerką ramek i dekielków wziąłbym... no właśnie... tajemnica - PW. A nie mam kasy chcę dorobić to mogę się podjąć...


Co do mocowania, wyciągnąłes gwint, niepotrzebnie w ogóle te szpliki odkręcałeś.. po co? Jak już chciałeś je odkręcać to trzeba było grzać palnikiem ten uchwyt i obstukać szpilkę młotkiem żeby ją zruszyć. Teraz ratuje Ciebie zestaw Vcoil, ale będziesz potrzebował gwintownika M10x1.25 bo tam jest drobnozwojowy gwint. Ten uchwyty to porażka na tym silniku, strasznie delikatnie i jak masz drugą szpilkę to jej nie wykręcaj bo całe mocowanie można połamać... ale z tego co widze to ty pokazujesz uchwyt głowicy? Gdybyś się zdecydował wysłać gaźnik to wyślij przy okazji tą głowice ja mam zestaw vcoil do 1.25 to mogę Ci to ogarnąć...

łańcuch pompy oleju - dział MOJE NAPRAWY, porównanie łańcuszka pompy oleju nowy i stary....

Pod sprzęgłem będzie raczej zawsze błoto bo tam jest słabo z cyrkulacją oleju, no i twój silnik jest żółty w środku już się zdążył odbarwić, z tyłu jest jaśniejszy, nie wygląda źle, pewnie jest ok.... no ale... czym głebiej w las..... rozbierzesz dalej zobaczysz, na razie nic tam nie widać... jak zobaczysz wałek rozrządu to będzie coś już bardziej miarodajne.

No niestety, nie wiem czy ślizgi masz do wymiany bo to trzeba zobaczyć jak wyciągniesz łańcuch, ciekawy który to łańcuch z rządu może naciągany nie był regularnie? Teraz ślizgi będzie zamawiał Zbycho chyba, i ten gość Amerigo nowy pytał się o ślizgi.. ale jak się zapytał to się już później nie pojawił więc weź młotek i strzel mu w łeb.. klienta juznie uświadczysz tutaj...

 
Posty: 199
Dołączył(a): 7 maja 2016, o 16:37
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez 100 » 26 lip 2016, o 20:03

Co do łańcucha: Czy taki łańcuch jest OK. Nie wiem gdzie Wy kupujecie...
Fotki takowe robię bo straszyliście, że FOTOSIK.pl ma ograniczenia transferu i max 160 zdjęć/plików. Część kuka z telefonów to i czas wczytywania mniejszy.
Ja myślałem, że rozbierania silnika to kres <krzyk> Jeżeli chodzi o wózek dla silnika to wystraszył mnie jakiś wpis, że komuś silnik spadł podczas ściągania. Myśl ta prześladowała mnie, a w efekcie wózio powstał. Wersja lewarkowa jest dla ludzi z przestrzenią. Na kołach miotam tym gdzie mi się podoba i mogę ramkę z deskami podnieść do transportu. W planach szkiełkowanie lub traktowanie suchym lodem silnika.

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez szopen » 26 lip 2016, o 20:18

Zrobisz jak wolisz ja bym do wałka rozrządu zajrzał i dźwigienek, do osiowań górnych na głowicach oraz sprawdziłbym stan pompy olejowej.

 
Posty: 199
Dołączył(a): 7 maja 2016, o 16:37
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez 100 » 26 lip 2016, o 21:04

Czyszczenie ultradźwiękiem >>> Cena 150zł za dwa łobuzy. Czyli 75zł za jeden gaźnik. Sprawa wstępnie obgadana z gościem.

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez szopen » 26 lip 2016, o 21:10

jak tam wolisz... uważaj przy wykręcaniu dysz od składów wolnych obrotów, kup sobie pasowne śrubokręty..

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez jaca cx » 26 lip 2016, o 22:28

No widzie że nie jest tak kolorowo <uoee> trzeba będzie się spotkać i to wszystko zobaczyć .
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

 
Posty: 199
Dołączył(a): 7 maja 2016, o 16:37
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez 100 » 29 lip 2016, o 09:19

Zakupy, zakupy, zakupy.
Czy ktoś z Was ma jakieś rozeznanie cenowe? Czy ceny na tej stronie są godne uwagi?
www.wemoto.pl. Cena łańcucha rozrządu z tej strony sporo się różni od ceny z www.maxmoto.pl. Nie wiem jak reszta. <mysli>

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500C Wrocław

Post przez szopen » 29 lip 2016, o 09:57

wemoto... uszczelka tylnej pokrywy silnika - 90 zł haha.... ale dobrze wiedzieć że są nowe gumy podnóżków do euro...


Dobra nie istotne, kupuj gdzie taniej, na allegro również, omijaj szerokim łukiem użytkownika quanakors bo to debil..

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości