Strona 6 z 8

Re: CX500C Wrocław

PostNapisane: 15 sie 2016, o 11:59
przez jaca cx
Ja to wszystko rozumiem ale to juz Krzysiek musi podjąć decyzje bo ja nie jestem mechanikiem i w takie poważne naprawy się nie pcham bo sie nie znam zwyczajnie :( Ja mogę rozrząd ustawić i powymieniać ,zawory ustawić i gazniki doprowadzić do ładu po czyszczeniu ;)

Re: CX500C Wrocław

PostNapisane: 15 sie 2016, o 12:34
przez szopen
no to wybaczcie, jak on chce pociąć ten motocykl, wprowadzać modyfikacje jak się boicie silnika rozebrać a to przecież klocki lego, giąć nie trzeba, spawać nie trzeba, malować nie trzeba, dorabiać elementów nie trzeba.... jakieś to nielogiczne... <mysli2>

a przylgnie na gniazdach zaworowych chociaż sprawdzicie? dotrzecie zaworki? naftą polejecie?? a co jak rzeczywiście te pierścionki np są zapieczone, to wywalać z ramy? nowe uszczelki głowic, karterów? jest sens??

ja wiem, że jak popatrzę jaki silnik udało się kupić Zbychowi to nie powinienem się odzywać w ogóle bo tylko kasę utopiłem i przykładem tu niestety nie świece i możecie mi napisać, że wszystkim radzi a sam jaki mądry, no ale zrobicie ostatecznie jak chcecie.

Re: CX500C Wrocław

PostNapisane: 15 sie 2016, o 18:34
przez jaca cx
No dokładnie Krzychu zrobi jak będzie uważał i na ile chce kasy w to włożyć bo do tych robótek o których mówisz trzeba już fachowca z wiedzą ;) może tobie zleci Paweł <bezradny>

Re: CX500C Wrocław

PostNapisane: 16 sie 2016, o 12:03
przez 100
Przed kopaniem w głąb silnika hamuje mnie lęk przed nieznanym ;-o , finanse z tym związane no i chyba najważniejsze, czyli deficytowy towar, jakim jest wolny czas Jacka :| . Z doświadczenia wróżę, że Wasze uwagi przekłuję w czyn...
W oczekiwaniu na części robię, co mogę czyli niewiele:
Obrazek

Obrazek

Wnętrze pompy oleju:
Obrazek

Pytanie! Czy ten kształt sprężyny dźwigni zmiany biegów (o czym pisałem kiedyś) jest dobry? Podczas ściągania tylnej części silnika robiłem to powoli i od razu zareagowałem na niewielki opór ale..... <mysli>
Obrazek
<mysli>

Re: CX500C Wrocław

PostNapisane: 16 sie 2016, o 12:30
przez szopen
pogiąłeś tą sprężynkę.... niestety.... rzecz polega na tym żeby odsuwając karter trzymać wałek zmiany biegów dociśnięty do silnika...

pompę miałeś w ręku, nie ma wżerów na wirnikach?

Re: CX500C Wrocław

PostNapisane: 17 sie 2016, o 12:38
przez 100
Przejrzałem powierzchnie i jak dla mnie to jest OK. Nie było tam zanieczyszczeń, opiłków, rys.

Re: CX500C Wrocław

PostNapisane: 17 sie 2016, o 19:34
przez szopen
generalnie jeden tłok możecie odkręcić szybko bo przecież jeśli nie ma już w silniku pompy olejowej to dostęp do tego korbowodu jest.. jeden tłok do góry i on wszystko raczej powie...

Re: CX500C Wrocław

PostNapisane: 23 gru 2016, o 11:54
przez jaca cx
Jakieś postępy w pracach Krzychu ;) sorka że nie pojawiłem się u Ciebie w garażu ale... zresztą ja się na głowicach nie znam <rotfl>

Re: CX500C Wrocław

PostNapisane: 23 gru 2016, o 13:34
przez 100
Jeżeli chodzi o postępy to wizualnych zero.
Ilości wolnego czasu też zero.
Temperatura w garażu bliska zero.
Pula pieniędzy możliwa do dyspozycji zero.
Zakupiłem parę rzeczy to tu, to tam.... Trochę poeksperymentowałem z alternatywą dla instalacji elektrycznej. Najtańsza wersja to tematyka ARDUINO, o której wspomniał wcześniej Szopen w innym wątku. Mikrokontroler z prostym oprogramowaniem zawiadującym 8 portowym modułem przekaźników. >> Działa ale czy to wykorzystam? Nie wiem. Pewnie nie.
Obrazek
Jacek dzięki za pamięć <lol>

Re: CX500C Wrocław

PostNapisane: 23 gru 2016, o 14:18
przez jaca cx
Kurna co to za zaawansowana elektronika <zdziwiony> to z nasa to to <rotfl>