Teraz jest 27 kwi 2024, o 16:20

Cx650 Turbo

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx Turbo

Post przez masa03 » 17 maja 2016, o 22:16

spoko, jak narazie szukam pompy paliwa do wtrysków na 255kPa

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx Turbo

Post przez szopen » 17 maja 2016, o 22:19

nie ma znaczenia jakiej pompy użyjesz... ważne jest jakie ma być ciśnienie na listwie, regulator paliwa zrobi resztę....

 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx Turbo

Post przez masa03 » 17 maja 2016, o 22:22

co TY bys wrzucił?

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx Turbo

Post przez szopen » 17 maja 2016, o 22:26

NIe wiem do czego Ci to potrzebne, mówisz zę pompa ma wydatek 2.5 bara czy tyle masz mieć na listwie?

Bo pompa ma mieć wydatek większy i regulator ją "dławi", jeśli pompa ma mieć 2.5 bara to można zastosować samochodową z wielopunktu z auta średnio na jeża z lat 88-95. Przeciętnie mają 3 bary... regulator powinien to zbić... jeśli nie to sam zastosuj dławik i ją na zasilaniu zdław do 2.5 bara... ona to wytrzyma bo zawsze pracuje na obciążeniu.

 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx Turbo

Post przez masa03 » 17 maja 2016, o 22:28

no widzisz i juz jakas złota mysl jest ;)

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx Turbo

Post przez szopen » 17 maja 2016, o 22:30

pompe możesz zastosować i 5 bar.. później regulator listwy
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=447263

na cene nie patrz, kupisz podróbę za 50 zł pewnie albo wyciągniesz z auta na szrocie.. regulacja do 2.5 następuje jak silnik odpali i jest waku, w innym wypadku regulator nabija do zapłonu do momentu w którym przekaźnik nie odłączy pompy. Tak jak jest w aucie, przekręcasz kluczyk bzyk robi i wyłącza.. odpalasz i następuje wysterowanie ciśnienia...

 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx Turbo

Post przez masa03 » 18 maja 2016, o 06:06

regulator jest orginalnie na listwie wiec zostaje kupno samej pompy a to juz nie problem

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx Turbo

Post przez szopen » 18 maja 2016, o 08:22

jeśli wtryski mają 2.5 bara to pompa 3.0 bara będzie dobra, szukaj takiej żeby upchać, nie mów że gadamy teraz tutaj o aucie.. bo będę musiał pociąć wątek ;-d

 
Posty: 271
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 18:55
Lokalizacja: Szamotuły Wlkp
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx Turbo

Post przez masa03 » 18 maja 2016, o 09:49

Ok będę szukał 3- barowej
Jak by Ci coś się rzuciło w oko wrzuć na forum

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Cx Turbo

Post przez szopen » 18 maja 2016, o 13:21

czyli szukasz do Turbasy... masz już ją? Łatwiej będzie jeśli rzucisz konkretami, pokaż pompę fabryczna czy brak? zostało mocowanie do pompy? Średnica gumy mocującej czy coś.... wtedy się coś znajdzie.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości