Teraz jest 30 kwi 2024, o 15:57

CX 500 Custom '80 - MILADY

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez paniec1 » 12 kwi 2017, o 05:38

ja mam kufry shuch,chcesz to dorobie kluczyk i ci wysle,jesli mowisz,że wszyskie pasuja to i ten bedzie :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 384
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 08:13
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez optymistiq » 12 kwi 2017, o 08:07

paniec1 napisał(a):ja mam kufry shuch,chcesz to dorobie kluczyk i ci wysle,jesli mowisz,że wszyskie pasuja to i ten bedzie :)


priv ;)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez szopen » 12 kwi 2017, o 08:11

raczej nie pasują bo kluczyk oryginalny ma swój wybity numer, mam tutaj też kufry suchs 3 komplety, moj salomona i maćka... mogę spróbować czy kluczyki są wymienne, na 99% nie są.

Avatar użytkownika
 
Posty: 384
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 08:13
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez optymistiq » 12 kwi 2017, o 08:48

Ok sprawdz. Mój ślusarz nie wiedział jaki kształt ma ten kluczyk żeby spróbować dorobić do moich. Jak będzie miał kształt to może coś pokombinuje gdyby nie pasował. Zauważ tylko że ten zamek mój jest prosty jak budowa cena. Jedna zapada która trzeba przesunąć. Zrobisz to małym śrubokrętem. Mi np Ślusarz zrobił z kluczyka od kajdanek, taki wytrych, ale za dobrze nie działa. Trzeba chwilę podkręcić zanim złapie tak jak trzeba. Wydaje mi się że jeśli zamek jest taki:
http://akcent.pl/shop/pl/bagaze/473-Zamek-schuh.html
To powinien klucz pasować ;)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez szopen » 12 kwi 2017, o 09:03

w zamkach CASE które kupiłem sobie też jest zamek prosty jak budowa cepa, a kluczyki mają numer i nie są takie same, sprawdzę dawid przyjedzie z kluczykiem...

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez Henryk Kwinto » 14 kwi 2017, o 23:17

Panowie, jak zachowują się te pompowane lagi podczas jazdy? Co prawda zbliża się sezon, a przed rozpoczęciem nie chcę tego ruszać, ale na jesieni trzeba byłoby rozebrać przednie zawieszenie i ew. powymieniać uszczelniacze, olej itp...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez szopen » 14 kwi 2017, o 23:19

no działają tak jak sobie to producent założył, w stanach w 81 roku CUSTOM dostał fabrycznie zaworki więc dlaczego miałoby nie działać?

To już mój drugi motocykl który przerabiałem na zaworki powietrzne - który zaworków nie miał, a w moim euro pompowane amory sprawują się świetnie, tak samo jak w rowerze sobie dopompowujesz, przecież w autach też są amorki pompowane.... to nie jest jakieś rozwiązanie grzyb...

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez Henryk Kwinto » 14 kwi 2017, o 23:36

No właśnie ten przód wydaje się trochę miękki. Rozumiem, że potrzebujesz nakrętki-kapsle do przeróbki.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez szopen » 15 kwi 2017, o 08:19

Na dany moment robię to tak jak widzisz... mogę zniżyć ciut cenę jeśli np wysłalibyście 3 komplety do przeróbek bo wiadomo że jak się staje do roboty to powtarza się tą samą operacje..

Avatar użytkownika
 
Posty: 384
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 08:13
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez optymistiq » 16 kwi 2017, o 17:35

No więc ciąg dalszy... tył...
Osłony napędu, mimo że nie najgorzej wyglądały to miały drobne ryski więc stwierdziliśmy że do malowania:
Obrazek
Obrazek

Z uwagi na te że ten element jest fabrycznie cynkowany:
Obrazek
To widać jak wygląda. Dlatego zamiast cynkowania, zostanie wysłany na chromowanie żeby powłoka była bardziej odporna.

Dalej przyszła kolej na amortyzatory. Oczywiście Paweł użył jak zwykle profesjonalnych narzędzi własnego pomysłu do ściągnięcia sprężyn:
Obrazek
Swoją drogą jestem pełen uznania dla jego pomysłowości <spoko>
Na potrzeby drugiego amortyzatora skonstruował sobie trochę poręczniejszy ściągacz, który opisał w tym wątku: viewtopic.php?f=13&t=352

Sprężyny wyglądały tak:
Obrazek

A tak po polerce Pawła:
Obrazek
Obrazek

Ty kilka zdjęć porównawczych amortyzatorów w trakcie polerowania:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dalej przyszła kolej na udrękę CX o której wszyscy wspominają, tj stopka która trochę zbyt mocno pochyla nasze motocykle. No więc została przedłużona o 3cm:
Obrazek
Po spawaniu:
Obrazek
Drobne wżery po spawaniu znikną pod szpachlą i podkładem:
Obrazek
Pozostanie malowanie stopki... ale to na później

No i Szopen znowu dał popis pomysłowości wykorzystując myjkę ultradźwiękową do wymycia felgi tylnej <lol>
Obrazek
Całość wygląda super i jest dokładniej opisana przez Pawła w tym wątku: viewtopic.php?f=21&t=308&start=30

Ciąg dalszy historii z "zabezpieczaniem przed korozją" elementów chromowanych przez hondę. Jak się okazało spód błotnika tylnego i uchwyt na lampę w podobnym stanie jak błotnik z przodu:
Obrazek
Obrazek

A więc czyszczenie i zabezpieczanie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No.... więc tył prawie skończony <lol>

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości