Teraz jest 19 kwi 2024, o 07:18

CX 500 Custom '80 - MILADY

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez szopen » 3 sty 2017, o 11:59

niech tym znakiem szczególnym będzie mały sfrustrowany człowiek liczący do 5 czy 10 jak miauczyński w dniu świra...

Avatar użytkownika
 
Posty: 384
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 08:13
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez optymistiq » 3 sty 2017, o 12:12

Mały człowiek? Już nawet wiem jak będzie wyglądać, wybieraj:
Obrazek
[img]http://img2.kolorowankimalowanki.pl/chochlik-%C5%9Bpi-grzyb_4dd1488ab5ebf-p.gif
[/img]
Obrazek
<rotfl> <rotfl> <rotfl> <rotfl> <rotfl> <figielek>

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez salomon » 3 sty 2017, o 13:00

To na moim też trzeba umieścić :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez szopen » 3 sty 2017, o 17:00

żaden.... grzyb może być, ale ja świętym mikołajem raczej nigdy nie bylem... :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 384
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 08:13
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez optymistiq » 3 sty 2017, o 18:58

Ok. A co powiecie na to?

Obrazek

MOTOCYKL ODGRZYBIONY!

Jeszcze zastanawiałem się nad jakimś fortepianiem w tle <rotfl>

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez szopen » 4 sty 2017, o 18:43

Pracę postępują, rozebrałem prawie na atomy przód. Pracy jest bardzo dużo. MImo że motocykl nie jest muchomorem, to żeby to miało ręce i nogi to każdą śrubkę czy kabelek trzeba czyścić, pojawia się też już korozja. . Robię zdjęcia i wrzucam, warto nawet z takiego powodu że u Macieja instalacja sobie leży tak jak ją honda poukładała, może ktoś skorzysta, ale..... żarówki do wymiany - widać postojówkę w kolorze smoły :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


No i jeszcze łożysko, niby mały przebieg a już wyczuwalny centralny punkt, kierownica wraca sama do centrum... jak w citroenie DS <lol>


 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez salomon » 4 sty 2017, o 20:16

Może tak ma być?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez szopen » 4 sty 2017, o 20:38

nie ma tak być.. wybite łożysko w pozycji centralnej. Pomyśl... masz łożysko kulkowe składające się z dwóch bieżni pomiędzy którymi są kulki, w pozycji na wprost wypracowuje się luz, może nawet powstać wgłębienie.

Jeśli teraz skręcisz kierownicą to obracasz kulki "w ciasne miejsce" a one mają tendencje do staczania się z powrotem na miejsce luzu... stąd efekt centrowania. Przy okazji bieżnia działa jak "naleśnik"... szczególnie jeśli masz wypracowane łożysko i luz przykasujesz, wtedy w niewypracowanym miejscu zrobi się jeszcze ciaśniej... wtedy jest taki efekt jakby bieżnie "ściskały kulki" i one wracają tam gdzie mają luźniej... paniał?

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez salomon » 4 sty 2017, o 21:09

Muszę sprawdzić u siebie...

Avatar użytkownika
 
Posty: 384
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 08:13
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 Custom '80 - MILADY

Post przez optymistiq » 4 sty 2017, o 22:17

Aż mnie ciary przeszły jak to widzę <lol> gdzie moja Milady?... Jednak kobita bez makijażu to nie to samo <figielek>

Być tak nie powinno na bank. Paweł ma 100% racji. Utrudnienie skrętu kierownicy = sprężenie konstrukcji = brak mozliwosci utrzymania równowagi przez sam motocykl. Rozpedzony motocykl utrzymuje swój tor jazdy bez trzymania kierownicy wyłącznie dlatego że ma możliwość delikatnego centrowania lewo, prawo. Bez tego przechylilby się na jedną stronę i poprostu upadł. Czysta fizyka. Tu ewidentnie ma to utrudnione. Trzeba robić.

Ech... Cieszę się że Milady jest w dobrych rękach i nie będzie popeliny <lol>

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości