CX500 Euro ZBYCHA
Napisane: 27 lip 2016, o 22:34
Nadszedł czas, żeby rozbebeszyć i mojego świeżo kupionego cx-a. Coś stukało pod tylną pokrywą i z okolicy lewego cylindra.
Wyjęcie samego silnika nie było większym wyzwaniem. Przy zdjęciu tylnej pokrywy nie obyło się bez ofiar ( uszkodziłem sprężynę mechanizmu zmiany biegów)
Łańcuszek wygląda OK, ślizgacze zresztą też
Napięcie łańcuszka też wygląda na OK ale z samym napinaczem ktoś coś kombinował - element dociskający do ślizgacza nie jest oryginalny- wygląda na dorabiany
Ma ktoś pomysł co może stukać?
Jutro ściągnę koło zamachowe ( jest trochę pokaleczone ) - odkręca się chyba normalnie w lewo?
Ciekawostką dla mnie jest dlaczego żywica przytrzymująca magnesy jest strasznie sfatygowana a same magnesy nie
Ogólnie silnik po zdjęciu tylnej pokrywy czysty- zobaczymy co będzie po zdjęciu przedniej pokrywy.
Wyjęcie samego silnika nie było większym wyzwaniem. Przy zdjęciu tylnej pokrywy nie obyło się bez ofiar ( uszkodziłem sprężynę mechanizmu zmiany biegów)
Łańcuszek wygląda OK, ślizgacze zresztą też
Napięcie łańcuszka też wygląda na OK ale z samym napinaczem ktoś coś kombinował - element dociskający do ślizgacza nie jest oryginalny- wygląda na dorabiany
Ma ktoś pomysł co może stukać?
Jutro ściągnę koło zamachowe ( jest trochę pokaleczone ) - odkręca się chyba normalnie w lewo?
Ciekawostką dla mnie jest dlaczego żywica przytrzymująca magnesy jest strasznie sfatygowana a same magnesy nie
Ogólnie silnik po zdjęciu tylnej pokrywy czysty- zobaczymy co będzie po zdjęciu przedniej pokrywy.