Jest albo nie ma . Skoro go już kupiłem to dlaczego go nie założyć i sprawdzić.
Mam następny dylemat otworzyłem przód silnika- chyba nigdy nikt nie grzebał ale: łańcuszek napędu pompy do wymiany- wymieniony a pompa ma kilka wżerów na przylgniach międzyzębnych. Parametry - szczeliny są ok ale te wżery mnie niepokoją. Mam pompę od 500 ale ma mniejszą wydajność. Wymieniłem wszystkie oringi i zostawiłem. Rozgrzeję bez wkładania do ramy i zobaczymy czy utrzyma ciśnienie. Kosz sprzęgłowy bez luzów i tarcze w miarę ok. Trochę żółtego nalotu który sam zszedł od zwykłego zmywacza do hamulców - poza tym czysto. W misce olejowej troszeczkę szlamu na dnie i na smoku kilka opiłków- pewnie dlatego pompa dostała . Mam nadzieję, że filtr to zatrzymał i nic nie poszło na panewki. Poskładane i do poniedziałku ma się posklejać. Szacun Szopen za dopasowanie uszczelek- chyba od razu zamówię kolejny zestaw . Szkoda, że nie dokładasz do zestawu uszczelek pod głowicę . I pewnie będę Cię jeszcze męczył z podłączeniem ignitecha na krótko .