Teraz jest 28 mar 2024, o 20:32

Włoszka - CX 500 C

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 815
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez Piterrrrr » 19 mar 2018, o 13:54

Poluzuje to i zrobię wg. tej notki Hondy.

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez jerry » 19 mar 2018, o 20:07

A ja sie ciągle zastanawiam- to luzowanie to trzeba zrobić przy każdym zdjęciu koła ? Na pewno nie chodzi o to, żeby dokręcić najpierw koł w sytuacj, kiedy dyfer był odkręcany?
Mnie dokręcanie dyfra stresuje mocno z uwagi na bardzo duży moment jaki jest podany dla szpilek 8 ek w euro 650 - testowałem na śrubach i nalrętkach 8.8 - zrywałem gwinty ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez szopen » 19 mar 2018, o 20:09

ale ty jerry jesteś uparty.... ty uważasz że jak ten dyfer na 3 czy 4 szpilkach jeśli zakręcisz ręką na czuja to on się oderwie albo coś się stanie???.... ja nie wiem też czy ta procedura jest konieczna w ogóle w euro, ale jeśli jest to tak, powinienes się zastosować przy każdym ściąganiu koła... a dyfer zakręcić ręką grzechotką... ja u siebie zakręcałem ręką bez klucza dyno.. nic nie odpadło do tej pory... nie mam czasu sięgać za każdym razem po dyno po co, śruby też czuć co się z nimi dzieje, kiedy idzie w opór a kiedy już nitki gwintu miękną..

PS. szpilku od kół w aucie też zakręcasz kluczem dyno??? bo ja nie jakoś całe życie bez problemu...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez gesior » 19 mar 2018, o 20:44

Ani mi przez myśl nie przeszło żeby używać dyno. A klucz leży na wyciągnięcie ręki. Odkręcam i podobną siłą dokrecam.

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez jerry » 19 mar 2018, o 21:01

Śruby w aucie mają "nieco" większą średnice. Mocowania dyfra w waszych 500 zresztą też... A u mnie marne 8mm... i wg książki 45 - 70 Nm ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez szopen » 19 mar 2018, o 21:03

litości.. nie wracajmy już do tego.... nie rozkręcaj śrubek bo rzeczywiście jeszcze dyferek poleci w kosmos....

PS. śruba M8 w sprężarce airpol korbowód 68-75NM.. ale to jakościowa śruba korbowodowa z samochodu warszawa, nie wierze że w dyfrze dali aż tak dobrą śrube (zakręcałem osobiście na 70NM).

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez gesior » 25 mar 2018, o 12:21

Wczoraj miałem chwilę, więc włożyłem koło
Bez większych problemów. Mogę spokojnie czekać na poprawę pogody.
Szopen, ile nabić powietrza do zaworków?
I pytanie nr 2: czy jest możliwość, że nie dokręciłes linki od obrotomierza prze silniku? Bo przy liczniku jest ok, a ruszając nią pod bakiem sprawia wrażenie niedokręconej. Przy jeździe powrotnej od Ciebie dziwne ja było słychać i zaczęła wskazówka szaleć.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez szopen » 25 mar 2018, o 12:24

gesior napisał(a):Szopen, ile nabić powietrza do zaworków?


tyle ile ci wygodnie, mi wygodnie było 1.7

gesior napisał(a):I pytanie nr 2: czy jest możliwość, że nie dokręciłes linki od obrotomierza prze silniku? Bo przy liczniku jest ok, a ruszając nią pod bakiem sprawia wrażenie niedokręconej. Przy jeździe powrotnej od Ciebie dziwne ja było słychać i zaczęła wskazówka szaleć.


linka obrotomierza jest tylko przytrzymywana przez śrube boczną, i wątpie żebym jej nie zakręcił, jeśli ciągniesz linkę do siebie i nie możesz jej od silnika oderwać tzn że ona jest zamontowana jak się należy, a przy samym liczniku sprawdź czy się nie odkręciło...

problemem może być co innego, u Ciebie linki szły byle jak tak jak ktoś je sobie położył jak się im widziało, ja jak składałem motocykl to linki poukładałem tak jak powinny być fabrycznie według serwisówki, ale może one jak już się "ułożyły do złego" to teraz dzieją się cuda więc może trzeba ułożyć je do starego położenia...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez gesior » 25 mar 2018, o 12:31

Sprawiłem, po czym odkręciłem, włożyłem jeszcze raz i zakręciłem. Zobaczymy po przejażdżce.
W razie wymiany dużo rzeczy trzeba rozebrać? Bo widzę że dostęp jest raczej slaby

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez szopen » 25 mar 2018, o 12:37

no jest przerypka tam, albo "dotyk który leczy", albo chłodnica out...

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości