Teraz jest 28 mar 2024, o 20:40

Włoszka - CX 500 C

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez szopen » 29 paź 2017, o 15:40

Zastanawiając się jeszcze nad tematem prawego przełącznika na kierownicy.... w zależności co uda Ci się kupić to można spróbować tak, kupić uniwersalny przełącznik zespolony od hondy, i spróbować sobie przenieść przełącznik do świateł do twojej obudowy. POdejść do sklepu ze skuterami i zobaczyć jak to wygląda bo najprawdopodobniej chińczyk budową wzorował się na hondzie więc sam przełącznik może pasować do twojej obudowy....

Można tez kupić komplet zespolonych nowych tu niby za 70 zł
https://www.banggood.com/78-inch-Handle ... 52270.html

https://www.aliexpress.com/item/2Pcs-Mo ... 095920c3-4

coś takiego szukać itp
https://www.aliexpress.com/item/New-7-8 ... fec53b2708

Masz cm400 to jest to samo
http://allegro.pl/manetka-prawa-cm-400- ... 46559.html

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez gesior » 29 paź 2017, o 21:26

Na pewno coś w temacie ruszę. Paweł dzięki za podpowiedzi. Tak przypuszczałem że cm to to samo, ale pewny nie byłem. A jak nie to zawsze może być skuter. Bardzo podobne. Czarny kolor (bo ta imitacja chromu straszna jest), i też będzie. Lepsze niż ten grzyb

Btw, a zdjęcie tylnego koła z kardanem trudne? Bo nie miałem okazji

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez jerry » 29 paź 2017, o 21:59

mnie wqrza manetka lewa - nie moge przes rekawizke wyczuc polozenia przeloacznika kierunków....

cco do zdjęcia koła tylnego prosto jest. OIDP odkręcasz wyjmujesz ośke, wypada dystans i koło "wolne" choć warto mieć pomocnika co przechyli motor na bok co pozwala wymanewrować koło - przynajmniej w euro :)

Gorzej z zakładaniem, bo fama niesie, że trzeba poluzować śruby trzymające dyfer z wachaczem, założyć koło skręcić ośke i dopiero na samym końcu dokręcić dyfer do wachacza ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez szopen » 29 paź 2017, o 22:16

gesior napisał(a):Czarny kolor (bo ta imitacja chromu straszna jest)


rozbierzesz, wyślesz, wyszkiełkuje się i juz będzie inaczej, albo w czerń po szkiełkowaniu dać na lakiernie proszkową... z tymże lepiej kupić to to z CM...

gesior napisał(a):Btw, a zdjęcie tylnego koła z kardanem trudne? Bo nie miałem okazji


kardan trzeba odkręcić główke, inaczej nie wyjdzie....

jerry napisał(a):Gorzej z zakładaniem, bo fama niesie, że trzeba poluzować śruby trzymające dyfer z wachaczem, założyć koło skręcić ośke i dopiero na samym końcu dokręcić dyfer do wachacza ....


I na koniec dać porządny smar do wieloklinów tak samo jak do sworzni w prolinku

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez jerry » 29 paź 2017, o 22:41

szopen napisał(a):
gesior napisał(a):Czarny kolor (bo ta imitacja chromu straszna jest)


rozbierzesz, wyślesz, wyszkiełkuje się i juz będzie inaczej, albo w czerń po szkiełkowaniu dać na lakiernie proszkową... z tymże lepiej kupić to to z CM...

gesior napisał(a):Btw, a zdjęcie tylnego koła z kardanem trudne? Bo nie miałem okazji


kardan trzeba odkręcić główke, inaczej nie wyjdzie....

jerry napisał(a):Gorzej z zakładaniem, bo fama niesie, że trzeba poluzować śruby trzymające dyfer z wachaczem, założyć koło skręcić ośke i dopiero na samym końcu dokręcić dyfer do wachacza ....




Jak to nie wyjdzie ? W Euro ? W instrukcji jak byk pisze, że wyjdzie, tylko trzeba dwóch ludziów. Jeden przechyla motor stojący na stopce centralnej w prawo, drugi manewruje kołem. Ja nie miałem pod ręką drugiej osoby i odkręciłem tarcze hamulcową.
O ile dobrze rozumiem hayesa we wszystkich wychodzi .....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez szopen » 29 paź 2017, o 22:50

ale on nie ma euro tylko customa a w customie nie wyciągniesz koła, nie przechodzi, jak spuścisz powietrze to jest męka i szkoda się babrać bo można felge porysować....

próbuj może ci się uda ale ja u maćka robiłem i najlepiej było odkręcić główkę dyfra...

PS... tak jak mówisz może i się da, pewnie jak motocykl postawić na kanale to można byłoby koło po prostu opuścić w dół powoli...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez gesior » 30 paź 2017, o 10:47

Ja już mam pewien pomysł na zabezpieczenie motocykla i postawienie tylnego koła na deskach od kanału, a w odpowiednim momencie powolne wyjęcie desek

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez gesior » 30 paź 2017, o 11:24

Ja już mam pewien pomysł na zabezpieczenie motocykla i postawienie tylnego koła na deskach od kanału, a w odpowiednim momencie powolne wyjęcie desek

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez jerry » 30 paź 2017, o 20:22

Ciekawe, że w instrukcji obsługi (owners manual) pobranej stąd:
http://mybikemanuals.com/honda/honda-cx-owners-manuals/

piszą że po prostu się koło w customie zdejmuje nawet bez pomocnika co motor przechyla jak w euro .....

Ale jak się koło odkręca bez odkręcania główki to główke też trzeba "poluzować" przed skręceniem ośki? Czy jest ot konieczne tylko jeżeli się luzuje / odkręca główkę przy zdjętym kole ?

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Włoszka - CX 500 C

Post przez bromba111 » 30 paź 2017, o 21:50

No jak . W customie wyciągam tylne koło bez problemów i niczyjej pomocy. Moto stoi na centralnej.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości