Strona 18 z 29

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 12 wrz 2017, o 19:20
przez Piterrrrr
No moja nigdy nie zbliżyła się do 5l. Dysze mam założone nowe 112,5. Synchronizacje by pewnie zrobić(była robiona chyba z 3 lata temu), chociaż przepustnice ustawiałem by były jednakowo wychylone. A może po prostu przebieg robi swoje i niestety nie zejdzie ze spalaniem. Jeszcze mam te dysze 108 co kupowałem to dla testów bym założył. Tylko ten demontaż gaźników i montaż jest tak wkurzający, że mi się odechciewa ruszać tego jak działa.

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 12 wrz 2017, o 19:34
przez szopen
właśnie mniejsza dysza przy tak małym silniku to zawsze pójdzie spalanie do góry, bo więcej pałujesz żeby osiągnąć to samo..... 78 112 jest oryginalnie i optymalnie... jak udało się zrobić samemu 5.5 tzn że wszystko jest ok...

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 12 wrz 2017, o 20:15
przez eccehomo
Piterrrrr napisał(a):No moja nigdy nie zbliżyła się do 5l. Dysze mam założone nowe 112,5. Synchronizacje by pewnie zrobić(była robiona chyba z 3 lata temu), chociaż przepustnice ustawiałem by były jednakowo wychylone. A może po prostu przebieg robi swoje i niestety nie zejdzie ze spalaniem. Jeszcze mam te dysze 108 co kupowałem to dla testów bym założył. Tylko ten demontaż gaźników i montaż jest tak wkurzający, że mi się odechciewa ruszać tego jak działa.

Ja powiem tylko jedno. Moja GL500 z gaźnikiem, którym zajął się Szopen paliła w lato 4,2l / 100 km - prędkość 80-90 (trasa, kilka kilometrów w korku) ;-o

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 12 wrz 2017, o 20:33
przez szopen
no tam młody coś mówił o 5.1 utrzymując się za CBR, ale w euro sa pompki przyspieszenia, za każdym razem gazu to leci struga.. to też mógłby zejść niżej tak sobie myślę....

ale... nie łącze tam tego przygotowania gaźnika z niskim spalaniem wręcz jest ono zadziwiające bo sama owiewka w GL jaki opór stawia... aaa no i przecież ty też masz pompki...

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 12 wrz 2017, o 20:41
przez jerry
hmm a może te owiewki aerodynamike jednak poprawiają?

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 12 wrz 2017, o 20:45
przez szopen
ta pionowa szyba? ehhh chyba nie... cała ta zabudowa też nie ma aero kształtów..... z tego co pamiętam z historii... BMW k1 był pierwszym motocyklem, który w ogóle liczyli opór aerodynamiczny. nie wiem czy reszta nie była po prostu zrobiona "na oko".. nie wiem nie znam się...

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 12 wrz 2017, o 21:06
przez Piterrrrr
No to moja 4,2l nawet nie widziała. Kurde może te owiewki rzeczywiście pomagają. Raczej na pewno w jakimś stopniu.

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 12 wrz 2017, o 21:12
przez szopen
dziee tam...

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 12 wrz 2017, o 21:14
przez Piterrrrr
No to zostaje ten pusty wydech. Gaźniki może na zimę Ci wyślę do przeglądnięcia :) . Pasuje je umyć raz a dobrze, chociaż sam dwa razy myłem, ale co myjka to myjka.

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 12 wrz 2017, o 21:18
przez jerry
Bo ja wiem czy ona taka pionowa ?
Obrazek

Chyba mniej pionowa niż w NTV 650 deauville