Strona 27 z 29

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 17 mar 2018, o 21:26
przez gesior
E, nie bardzo. Jest tylko zamknięte łożysko

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 17 mar 2018, o 21:34
przez szopen
oring masz rozmiar w katalogu części podany...

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 18 mar 2018, o 00:53
przez gesior
Paweł, walczę, ale znalazłem tylko rozmiar oringa do końcowego walka Kardana, bo on jest przewidziany każdorazowo do wymiany. No chyba że nie mam odpowiedniego katalogu.


A jednak jest: rozmiar: 54,5 x 2,4
nr katal.: 91357-415-003
(str. F-12)

Tyle, że na allegro jest 54 x 2,5, więc będzie trochę ciaśniejszy i grubszy - da radę?


Oni sugerują że przy zakładaniu koła trzeba zwrócić uwagę na jakieś znaki czy to moje przywidzenie?

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 18 mar 2018, o 23:18
przez szopen
Tak, ten oring 54x2.5 podejdzie na spokojnie. Na znaki? nie kojarze... wieloklin pasuje chyba w każde miejsce?

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 19 mar 2018, o 11:46
przez Piterrrrr
Raczej w każde, ja nie patrzyłem na znaki. Zresztą żadnych nie widziałem.

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 19 mar 2018, o 11:55
przez gesior
Ok, dzięki. Czekam na oring i będę składał. Pogoda taka, ze nie muszę się spieszyć

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 19 mar 2018, o 12:08
przez gesior
A główkę kardana- jak rozumiem te trzy śruby. Luzowac czy całkiem odkręcić?

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 19 mar 2018, o 12:12
przez szopen
luzować.... zakręcić ośke później te śruby ...

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 19 mar 2018, o 13:10
przez Piterrrrr
Ja nie musiałem luzować.

Re: Włoszka - CX 500 C

PostNapisane: 19 mar 2018, o 13:14
przez szopen
luzowanie dyfra ma co innego na celu... mianowicie wyosiowanie wieloklinu i była o tym mowa tu:
viewtopic.php?f=13&t=54#p466