Strona 1 z 6

CX500 standard

PostNapisane: 27 lis 2016, o 21:14
przez tajnywspółpracownik
Pierwsza rejestracjaw 1978, Wyprodukowany chyba 1977, 4 niemców w dowodzie, wyrejestrowany 1991, Kupiony w Wawie.
https://goo.gl/photos/N4KjGDwWTuAjday29

Re: CX500 standard

PostNapisane: 27 lis 2016, o 21:30
przez szopen
No cóż... niech się chowa i naprawia.. ładny egzemplarz, trzeba szukać emblematów na boczki bo brakuje. Tłumiki to chyba trzeba wrócić do oryginału bo są z customa..

będziesz pchał paluchy głębiej czy tak jak jest odjazd i rura?

Re: CX500 standard

PostNapisane: 27 lis 2016, o 21:41
przez optymistiq
Do rychłego zobaczenia w Wawie na jakimś mikro zlocie <lol>

Re: CX500 standard

PostNapisane: 27 lis 2016, o 22:31
przez tajnywspółpracownik
Do wiosny daleko, więc trzeba pogrzebać. Poszedł nowy akumulator, czyszczenie zbiornika bo ruda zagnieździła się, no i chyba ten ignitech będzie potrzebny. A co dalej zobaczymy.

Re: CX500 standard

PostNapisane: 27 lis 2016, o 22:36
przez szopen
na bak to jakiś środek po którym nie będzie Ci korodowało później, cocacola?? hehe garść nakrętek i wkrętów i robisz grzechotkę z niego... miałem taki zielony środek dupont ładnie żarł rdze - to było coś w tym stylu
http://www.autokosmetyki.pl/images/wurt ... f_5L_s.jpg

nie wiem czy czyścika do mycia urządzeń budowlanych ktoś nie używał...

no i uszczelki ode mnie jak będziesz silnlik kroił... :)

Re: CX500 standard

PostNapisane: 27 lis 2016, o 22:44
przez tajnywspółpracownik
Plan czyszczenia zbiornika już wstępnie opracowany, i cicha nadzieja na sprawny silnik. Stan licznika 36000 z groszami. Ile tych groszy faktycznie jest <shock>

Re: CX500 standard

PostNapisane: 27 lis 2016, o 22:45
przez szopen
http://archiwum.allegro.pl/oferta/odrdz ... 91868.html

ja używałem tego, rdze wybijesz nakrętkami, tylko pisze wyraźnie przepłukać wodą... później jak bak suchy to rudy się robi nalot moomentalnie... octu nie używaj.. firma POR15 produkuje specyfiki konkretnie do baków, kiedyś miałem zestaw, nawet sprzedają taki lak co się wlewa w bak i zostaje ponoć na amen... mają systemy renowacji baków itp itd.

Re: CX500 standard

PostNapisane: 27 lis 2016, o 22:50
przez szopen
http://www.por15.com/Fuel-System-Restoration_c_17.html

kiedyś sprowadziłem to ze stanów, ale nie używałem wystawiłem na allegro gość kupił jakiś co robił jakieś tam nsu czy coś i w ręce całował...

Re: CX500 standard

PostNapisane: 27 lis 2016, o 23:08
przez szopen
a jeszcze jeden sposób ci zdradze, odrdzewi się na amen, lakieru też nie zniszczy... galwanicznie możesz to zrobic...

https://www.youtube.com/watch?v=y4yYF8gSHdA

Re: CX500 standard

PostNapisane: 27 lis 2016, o 23:33
przez tajnywspółpracownik
Napisałem i mi wcieło, no to jeszcze raz. Czyszczenie szkłem samochodowym, pół wiadra przygotowałem sobie dwa tygodnie wstecz za jedyne 1200pln, karuzela na betoniarce, cortanin f odrdzewia i tworzy ochronną powłokę i na koniec farba odporna na benzynę corr active. To z galwanizacją całkiem fajne, i mówisz że lakieru nie ruszy?