Teraz jest 28 mar 2024, o 22:13

CX500 standard

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Posty: 129
Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:54
Lokalizacja: Chojnata
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez tajnywspółpracownik » 3 kwi 2017, o 21:27

Uszczelki już mi sprzedałeś, tak samo jak i moduł.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez szopen » 3 kwi 2017, o 21:31

słaba pamięć panie.... więc tak, altek z aprilki, pasuje bez tej płyty dystansującej nawet - sprawdzone, działa....

 
Posty: 129
Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:54
Lokalizacja: Chojnata
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez tajnywspółpracownik » 3 kwi 2017, o 22:06

To tak jak u mnie! SKS to się nazywa panie <rotfl> Od aprili pegaso 650 jak dobrze wyczytałem, ale czy jakiś konkretny rocznik, czy wszystko jedno?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez szopen » 3 kwi 2017, o 22:11

nie powiem Ci czy konkretny rocznik, wizualnie bierz :) pasuje też od takiego samego sinlika z bmw

 
Posty: 129
Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:54
Lokalizacja: Chojnata
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez tajnywspółpracownik » 3 kwi 2017, o 22:19

Wyciągne, oglądne i wtedy pomyślę co robić.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez szopen » 3 kwi 2017, o 22:24

teraz najtansza oferta to ten:
http://allegro.pl/aprilia-pegaso-650-97 ... 37150.html

z bmw jest taki sam tylko ciut inna wtyczka..

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez mlodypisar » 3 kwi 2017, o 22:27

Potwierdzam że bez dystansów tez działa, ja mam chyba z roku 2006 ale z tego co pamietam to jak kupowałem to i z 2001 tez pasował.

 
Posty: 129
Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:54
Lokalizacja: Chojnata
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez tajnywspółpracownik » 11 kwi 2017, o 19:23

Kupiłem alternator od bmw. Trzy żółte kabelki wmontowane w starą wiązkę. Zostały mi jeszcze trzy wolne: zielony, biały i niebieski. Zielony to masa, biały i niebieski idą do niebieskich przewodów ignitecha. Co z nimi zrobić?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez szopen » 11 kwi 2017, o 19:27

biały i niebieski od sinlika czyli od tylnego uzwojenia?? Te masz na myśli??? te możesz olać i gdzieś je schować, a zielony jest ważny.. bez tego motocykl nie ruszy, to masa i tak normalnie to powinna być wpięta do alternatora jak najbliżej pulserów. Jeśli silnik jeszcze otwarty to przykręć tą masę na oczku do alterantora, i ona idzie jako masa do ignitecha - ale nie pamiętam z jakim kolorem się w ignitechu łączy...

 
Posty: 129
Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:54
Lokalizacja: Chojnata
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez tajnywspółpracownik » 11 kwi 2017, o 19:45

Zielony zostaje tam gdzie był. Ten biały i niebieski wychodzą od dwóch dużych cewek na alternatorze.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości