Teraz jest 27 kwi 2024, o 17:03

CX500 standard

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez szopen » 27 lis 2016, o 23:37

cortanin nic ci tam nie odrdzewi, to jest tylko inhibitor korozji i później powinien być pomalowany wierzchnią farbą. Nie używaj tego, to nie jest do baków, nie wiadomo też jak się zachowa z benzyną.

Ta elektroliza nie uszkodzi lakieru bo na 10L czy więcej wody idzie tylko łyżka sody do pieczenia no i prąd..... bak sobie siedzi w wodzie a rdza przechodzi z baku na anodę...

później jak zawalisz dwie garści nakrętek i zagrzechotasz to masz czysty bak... a testy możesz zawsze na elemencie z farbą przeprowadzić....

PS. corractive wega? to nie wyjdzie... nie możliwe...

Na wstępie przepraszam za odkop, ale zdążyłem już sprawdzić farbę corr-active w jednej z moich maszyn. Zauważyłem, że farba robi się miękka w zetknięciu z paliwem, ale nie odpada. Po pewnym czasie zrobiła się już nieco twardsza. Będę obserwował jeszcze sytuację.


I nic mu to obserwowanie nie da...

Po elektrolizie jeżeli bedziesz chciał koniecznie malować to:
http://farbysalus.pl/epitan-60/778

to jest profesjonalna farba dwuskładnikowa - z utwardzaczem.... ale ja i tak bym nie malował, to co zrobisz twoja rzecz.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez szopen » 27 lis 2016, o 23:46

masz gość sprzedaje 2L mu zostało, dobra oferta, taniej tego nie kupisz... jak chcesz malować to bym to łykał
http://sprzedajemy.pl/farba-do-zbiornik ... -nr5463527

 
Posty: 129
Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:54
Lokalizacja: Chojnata
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez tajnywspółpracownik » 29 lis 2016, o 12:14

Niestety gostkowi została śmieszna ilość 200cc. Jest na allegro emalia sigmaguard, chyba się zdecyduję na nią.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez szopen » 29 lis 2016, o 16:07

Sprawdzaj dokumentacje techniczną, środek musi mieć co najmniej utwardzacz, mieć DTR producenta że to się do tego nadaje. Osobiście nie malowałbym.. użyłbym tej metody elektrolizy, wygrzechotałbym nakrętkami, zalał benzyne i nic więcej nie malował bo nie daj bóg i będzie problem, pozapycha gaźnik itp..

edit:
czytałeś dokumentacje techniczną? widziałeś wskazania co do użycia?
http://img.nauticexpo.com/pdf/repositor ... 385_1b.jpg

niestety w przypadku baku nie jesteś w stanie zagwarantować przygotowania powierzchni jaką ta farba wymaga... odpuść..

 
Posty: 129
Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:54
Lokalizacja: Chojnata
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez tajnywspółpracownik » 16 gru 2016, o 00:14

Tymczasem odpuściłem malowanie, ale do tego wrócę! Teraz takie pytanie ! Numeracja silników, U mnie jest wybite CX500E-2009861. Czy ta literka E coś oznacza? Natomiast na gaźniku VB36A-APL i jakby 2 ale bez dolnej kreseczki? W dokumentach jest, że moc ograniczona na wydechu i gaźnikach. Wydechy są 37kW.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez szopen » 16 gru 2016, o 10:21

chyba nie, liczy się oznaczenie silnika w PC... 01 03 itp, gaźnik 20kw ma wybite 20kw, są opinie że niczym się nie różnią oprócz dysz paliwowych - te zmienisz, czytałem też że różnią się dyszami powietrznymi - tych już nie wymienisz. Kolanka masz zmienione, przyjdzie TObie ignitech, przejedziesz się jak motocykl pójdzie w miarę żwawo 160 i będzie ciągnął wyżej tzn że jest wszystko ok..

 
Posty: 129
Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:54
Lokalizacja: Chojnata
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez tajnywspółpracownik » 17 gru 2016, o 21:08

A to PC... jest gdzieś wybite?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez szopen » 18 gru 2016, o 11:14

na silniku z boku na tych żeberkach jest na odlewie..

 
Posty: 129
Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:54
Lokalizacja: Chojnata
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez tajnywspółpracownik » 19 gru 2016, o 15:29

To u mnie nie ma żadnego PECETA

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500 standard

Post przez szopen » 19 gru 2016, o 15:59

no no... to jest numer silnika CX500E, chyba był używany przed 80 tym rokiem, doczytaj na necie, ale nie ma się czym przejmować chyba, custom miał PC01

Tu masz:
https://motofaction.org/motorcycles/hon ... l-numbers/

tylko nic to nie zmienia, silnik jak silnik.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości