No cóż... niech się chowa i naprawia.. ładny egzemplarz, trzeba szukać emblematów na boczki bo brakuje. Tłumiki to chyba trzeba wrócić do oryginału bo są z customa..
będziesz pchał paluchy głębiej czy tak jak jest odjazd i rura?
Do wiosny daleko, więc trzeba pogrzebać. Poszedł nowy akumulator, czyszczenie zbiornika bo ruda zagnieździła się, no i chyba ten ignitech będzie potrzebny. A co dalej zobaczymy.
na bak to jakiś środek po którym nie będzie Ci korodowało później, cocacola?? hehe garść nakrętek i wkrętów i robisz grzechotkę z niego... miałem taki zielony środek dupont ładnie żarł rdze - to było coś w tym stylu http://www.autokosmetyki.pl/images/wurt ... f_5L_s.jpg
nie wiem czy czyścika do mycia urządzeń budowlanych ktoś nie używał...
no i uszczelki ode mnie jak będziesz silnlik kroił...
Plan czyszczenia zbiornika już wstępnie opracowany, i cicha nadzieja na sprawny silnik. Stan licznika 36000 z groszami. Ile tych groszy faktycznie jest
ja używałem tego, rdze wybijesz nakrętkami, tylko pisze wyraźnie przepłukać wodą... później jak bak suchy to rudy się robi nalot moomentalnie... octu nie używaj.. firma POR15 produkuje specyfiki konkretnie do baków, kiedyś miałem zestaw, nawet sprzedają taki lak co się wlewa w bak i zostaje ponoć na amen... mają systemy renowacji baków itp itd.
Napisałem i mi wcieło, no to jeszcze raz. Czyszczenie szkłem samochodowym, pół wiadra przygotowałem sobie dwa tygodnie wstecz za jedyne 1200pln, karuzela na betoniarce, cortanin f odrdzewia i tworzy ochronną powłokę i na koniec farba odporna na benzynę corr active. To z galwanizacją całkiem fajne, i mówisz że lakieru nie ruszy?