Strona 4 z 6
Re: CX500 standard
Napisane:
3 kwi 2017, o 21:27
przez tajnywspółpracownik
Uszczelki już mi sprzedałeś, tak samo jak i moduł.
Re: CX500 standard
Napisane:
3 kwi 2017, o 21:31
przez szopen
słaba pamięć panie.... więc tak, altek z aprilki, pasuje bez tej płyty dystansującej nawet - sprawdzone, działa....
Re: CX500 standard
Napisane:
3 kwi 2017, o 22:06
przez tajnywspółpracownik
To tak jak u mnie! SKS to się nazywa panie
Od aprili pegaso 650 jak dobrze wyczytałem, ale czy jakiś konkretny rocznik, czy wszystko jedno?
Re: CX500 standard
Napisane:
3 kwi 2017, o 22:11
przez szopen
nie powiem Ci czy konkretny rocznik, wizualnie bierz
pasuje też od takiego samego sinlika z bmw
Re: CX500 standard
Napisane:
3 kwi 2017, o 22:19
przez tajnywspółpracownik
Wyciągne, oglądne i wtedy pomyślę co robić.
Re: CX500 standard
Napisane:
3 kwi 2017, o 22:24
przez szopen
teraz najtansza oferta to ten:
http://allegro.pl/aprilia-pegaso-650-97 ... 37150.htmlz bmw jest taki sam tylko ciut inna wtyczka..
Re: CX500 standard
Napisane:
3 kwi 2017, o 22:27
przez mlodypisar
Potwierdzam że bez dystansów tez działa, ja mam chyba z roku 2006 ale z tego co pamietam to jak kupowałem to i z 2001 tez pasował.
Re: CX500 standard
Napisane:
11 kwi 2017, o 19:23
przez tajnywspółpracownik
Kupiłem alternator od bmw. Trzy żółte kabelki wmontowane w starą wiązkę. Zostały mi jeszcze trzy wolne: zielony, biały i niebieski. Zielony to masa, biały i niebieski idą do niebieskich przewodów ignitecha. Co z nimi zrobić?
Re: CX500 standard
Napisane:
11 kwi 2017, o 19:27
przez szopen
biały i niebieski od sinlika czyli od tylnego uzwojenia?? Te masz na myśli??? te możesz olać i gdzieś je schować, a zielony jest ważny.. bez tego motocykl nie ruszy, to masa i tak normalnie to powinna być wpięta do alternatora jak najbliżej pulserów. Jeśli silnik jeszcze otwarty to przykręć tą masę na oczku do alterantora, i ona idzie jako masa do ignitecha - ale nie pamiętam z jakim kolorem się w ignitechu łączy...
Re: CX500 standard
Napisane:
11 kwi 2017, o 19:45
przez tajnywspółpracownik
Zielony zostaje tam gdzie był. Ten biały i niebieski wychodzą od dwóch dużych cewek na alternatorze.