Teraz jest 4 maja 2024, o 02:22

Woman from Tokyo

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 29 lis 2018, o 20:39

Jerry a jak ta blokada działa gdy rozbierasz silnik , przecież tam na kółku jest łańcuch.
Ja niestety nie mam klucza udarowego. A jeśli chodzi o wentylator to zajarzyłem o co chodzi ( dodatkowy gwint do ściągania) ale ta śruba od filtra jest dużo za duża. Przynajmniej u mnie.

 
Posty: 2384
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez jerry » 29 lis 2018, o 21:02

1. Ważna uwaga - śruby od filtra nie używaj - tylko do dobrania gwintu służy. Sorry - mam 650 a nie 500 i nie mam wentylatora. gwint ma być jak z przedniej ośki ...
Śruba filtra powie Ci jaki gwint ma mieć śruba do zdejmowania magneta.... Magneto ściąga się na tej samej zasadzie.

2. Właśnie patrze na to zdjęcie i podziwiam i nie moge sobie uświadomić co ja wtedy robiłem .... Normalnie tą blokade zakładałem z przodu a nie z tyłu .... zgubiłem się :D
edit:
Możliwe, że przykręcałem "zębatkę" do wałka.

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 29 lis 2018, o 21:09

Ośki koła?

 
Posty: 2384
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez jerry » 29 lis 2018, o 21:15

Cytat z hayesa:
(rys) 6.5 Fan (500 models only) can be pulled off camshaft using front wheel spindle.

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 29 lis 2018, o 22:35

Czyli ośka z koła.
Klucz chyba muszę zanabyć. Czy taki 850 NM do warunków domowych wystarczy( czyli rozebrać silnik cx , odkręcić koła w samochodzie itp?
Nie mam żadnego doświadczenia w takich urządzeniach.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez szopen » 29 lis 2018, o 22:38

ile kasy, czy celujesz w pneumat czy w elektryk?

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 29 lis 2018, o 22:42

Pneumatyczny. Myślę o najtańszym sprzęcie, do amatorskiego użytku.

 
Posty: 2384
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez jerry » 29 lis 2018, o 22:49

Jeśli chodzi o ściąganie magneta to ja bez klucza pneumatycznego obrobiłem bez problemu temat.
Wkręcasz śrubę, nakładasz na nią klucz oczkowy, w drugi koniec stukasz odpowiednio młotkiem.

Oczywiście silnik bez żadnych blokad w tym czasie.

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 29 lis 2018, o 22:59

Najpierw muszę odkręcić śrubę magneta. Myślałem o metodzie z młotkiem, ale też chodził mi po głowie udar właśnie do kół samochodowych więc pora kupić.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez szopen » 29 lis 2018, o 23:01

najtanszy = obojętnie jaki oby mial system twin hammer, moze miec nawet 600NM oby mial twin hammer, klucze bez tego nawet jak pisze 850nm to sobie po prostu nie radzą.

zastanow sie jeszcze czy obudowa metalowa czy kompozyt

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości