tak jak mowisz, teraz juz nie potrzebujesz tych uzwojeń co napędzają CDI bo masz ignitecha, chyba ze planujesz powrot do oryginalnego modułu to wtedy bedziesz potrzebowal altka z ładowaniem CDI. CX500EU oraz 650tki tez juz mają alternatory bez cewek ladujacych CDI..... takze nawet kupując podróbe nową to mozesz kupować śmialo altek od 500eu albo 650 bo są tańsze niż te z CDI.
Jeśli chcesz w miare dobry alternator kupczy nowy to musisz kupowac albo electrexa albo rick's motorsport. One są w cenie ok 500 zl, ale tu zobacz kolesiowi nowy ricks sie zjarał
http://www.genebitsystems.com/david/Mot ... ailure.htmdlaczego to nie wiem, Ricks oraz electrex to firmy usa przewijajace alternatory niby profesjonalnie, ale zobacz wedlug tego kolesia przewijając poprowadzili kable za blisko mocowania alternatora i przetarły się kable.
U ciebie moze regulator zwalony??? no wlasnie. przed odpaleniem moto sprawdz czy nie masz "zaspawanego" regla bo wtedy upali ci kolejny altek. No i akumulator... 100% naladowania, nigdy nie laduj akumulatora alternatorem z motocykla, i nie moze byc jakis trup ktory wciąga prąd tyle ile mu zapodasz, uklad motocykla ma jedynie utrzymywac pelne naladowanie a nie ladowac...
PS.
zobacz co gosc napisal na koniec:
Update 6-15-2015: It has been reported on the forum that Rick's is now shipping imported stators from Taiwan (one of which failed after 200 miles) instead of the previously sold domestically-manufactured units.
Widzisz... nawet RIcks wysyla azjatyckie alternatory czyli przestal przewijac swoje, to napisal gosc jeden z nich poadl po 200 milach, to sa takie jak te nowe na allegro:
https://pl.aliexpress.com/store/product ... 19555.htmldlatego ja to przerobilem i dzięki bogu znalazłem źródło ze świeżych motocykli i zarówno te przewijane jak i chinskie mam w d....