Teraz jest 28 mar 2024, o 17:20

Woman from Tokyo

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez szopen » 4 mar 2018, o 21:46

w opise napisałem, nie chromowałem, spawam nierdzewką, unikam przegrzewania - puls, poleruje, i siedzi...

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 23 sie 2018, o 22:09

Niestety najwyraźniej czeka mnie wymiana alternatora. Ładowanie ledwo co. Oczywiście wyjęcie silnika wiąże się z wymianą rozrządu , uszczelniacza pompy i co tam jeszcze.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez szopen » 24 sie 2018, o 23:24

Tak jak mówisz. Uszczelki i oringi jak cos to mam

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 1 paź 2018, o 22:44

Jakie macie doświadczenia z tymi nowymi alternatorami? Na allegro są dostępne od 200 do 400zł. Jest nawet jakaś firma na śląsku co regeneruje alternatory.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez szopen » 17 paź 2018, o 21:48

Nie odpowiedziałem Ci bo byłem na wyjeździe, kup ten alternator z aprilii co ja mam, kosztuje nie więcej niż 200 i się sprawdza...

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 18 paź 2018, o 21:48

Ok. Najpierw muszę rozbebeszyć silnik i wyjąć stary. A to jeszcze chwilę potrwa.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez szopen » 18 paź 2018, o 22:22

przewijanie w ogóle odpada bo nikt tego nie zrobi jak fabryka, zamienniki u nas te tanie to są zazwyczaj chinskie, są tylko dwie tam markowe firmy electrex z usa i jeszcze druga electrosport z takimi niebieskimi żywicami... reszta to głównie chiński chłam a fabryczne jednak alternatory chodzą bardzo długo po 30 lat więc jeśli kupisz 5-10 letnią aprilie to pochodzi ci długo... ostatnio widziałem za 130 zł!

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 23 lis 2018, o 22:15

No dobra, wytargałem silnik. Dzięki Szopen za procedurę wyciągania silnika. Bardzo ułatwia robotę. Teraz pytanie czy mamy jakąś procedurę otwierania tyłu silnika? Na coś trzeba zwrócić uwagę? I pytanie jak zdjąć śmigło z wałka. Używać siły ręcznej, czy potrzebny jakiś ściągacz?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez szopen » 23 lis 2018, o 22:39

ja robie wszystko ręcznie, wirnik lekko podwazam płaskim szerokim srubokretem ale praktycznie bez sily, na wage raz z jednej raz z drugiej strony. Co to rozbiórki tyłu to pamiętaj że jak będziesz rozdzielał dekiel od silnika to na wałku wybieraka biegów jest sprężyna więc pilnuj żeby simering nie wyciągał wałka wraz z deklem, pilnuj żeby walek siedzial cały czas przy stornie bloku bo inaczej rozciągniesz tą spręzynke. Poza tym to juz tam nic nie ma.... jak juz tam jestes to ja wymieniłbym uszczelniacz pompy wody, nawet obowiązkowo... on pewnie i tak sie rozpadnie jak go poruszasz ręką. USzczelki masz? ;)

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 23 lis 2018, o 22:41

A pompa wody? Zdemontować najpierw ? Czy razem z deklem?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości