Teraz jest 18 kwi 2024, o 04:30

Woman from Tokyo

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 13 lip 2017, o 15:44

Wymieniłem świece i moto wróciło do normy. Tylko wymieniłem na takie same ale nowe NGK DR 8ES-L. Dostałem takie z olejem. Co polecacie ewentualnie na przyszłość. No i jaka powinna być przerwa na świecy? Pamiętam że u Wankstera był duży temat o świecach. A jeśli chodzi o lampkę to nie mówię o olejowej kontrolce tylko mam dodatkową kontrolkę sygnalizującą przekroczenie 90km/h. Tak jak było w ciężarówkach ze starymi tachografami.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez szopen » 13 lip 2017, o 16:32

tego to nie znam, ja temat swiec olewam... przerwa jest ok fabryczna... a i lampki nie kojarze... znajdź coś na ten temat i się pochwal co masz w tym motocyklu

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 13 lip 2017, o 22:26

Widać musieli w Japonii mieć takiego ostrzegacza: Obrazek

Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez szopen » 14 lip 2017, o 07:17

na pewno jest to ostrzeżenie o prędkości tak jak mówisz, w dokumentacjach od eu czy usa tego nie ma, dokumentacji po japońsku nawet bym nie zrozumiał gdybym miał więc trzeba rozgmerać raczej licznik żeby zobaczyć na jakiej zasadzie to odpala i dlaczego przestało się wyłączać... moim zdaniem to jest jakiś przełącznik wahadłowy, tak zawsze było że jak przekroczyłeś 85 to nie gasł później?

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 14 lip 2017, o 20:01

Przy 90 się zapalała , a jak prędkość spadła poniżej to gasła. Bardzo fajne to było bo była bardzo wyrazista i nie trzeba ślipić w licznik, a wiadomo było że jedzie się w okolicy 90. Zwłaszcza po mieście. Ale dzisiaj nie paliła się cały czas. pewnie się coś zawiesiło tak jak mówisz.

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 14 lip 2017, o 20:04

A pamiętasz Szopen jak pomierzyć napięcia na cewkach zapłonowych? Jak je mierzyć i jakie powinny być napięcia?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez szopen » 14 lip 2017, o 20:25

chcesz powiedzieć żę rozgrzałeś silnik i problem wrócił?

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 14 lip 2017, o 20:36

Nie nie wrócił, wszystko gra. Dzisiaj objeździłem bez żadnych problemów. Ale z ciekawości chciałem to pomierzyć. Pamiętam że było o tym na starych forach i jak mierzyłem dwa lata temu to było git.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez szopen » 14 lip 2017, o 20:58

cewkom zapłonowym możesz zmierzyć opór, zajrzyj do manuala tam jest podane, nie pamiętam ile tam jest dla cewki CDI... jeśli jeździ to nie ma żadnego znaczenia...

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Woman from Tokyo

Post przez bromba111 » 14 lip 2017, o 21:23

Chodzi mi o cewki te w alternatorze. Wankster miał z nim problemy dlatego przeszedł na ignitecha. Z altka wychodzą trzy żółte przewody i mierzyło się napięcie tylko nie pamiętam czy między nimi , czy miedzy żółtym a czymś no i jakie te napięcia mają być.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości