Strona 1 z 19

Woman from Tokyo

PostNapisane: 3 gru 2016, o 22:58
przez bromba111
Wszyscy coś grzebią to i ja się wziąłem. Sezon się skończył to pogrzebiemy. Poza olejami itd. zabieram się za H- boksa ( Szopen, postanowiłem samemu z nim zrobić, poza piaskowaniem to resztę ogarniam tylko muszę sprzęt do piasku nabyć)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 3 gru 2016, o 23:03
przez szopen
oo... a ja sobie postanowilem że jak zobaczę srebrol to już nie kupie takiego motocykla od nikogo <lol>

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 3 gru 2016, o 23:25
przez bromba111
Jedna śrubka niestety nie puściła więc rozwiercanie i spawanie na nowo:
Obrazek

A przy okazji dwa pytania :
-moja stopka boczna ma spory luz na "zawiasie". Czy ten typ tak ma czy powinienem coś z tym zrobić?
-wydaje mi się że mam nie pełne oświetlenie zegarów. Podpowiecie co zobaczę w środku jak się do nich dobiorę?
ile tam jest żaróweczek i czy dużo jest trabli z wymianą?

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 3 gru 2016, o 23:34
przez szopen
NO tak bywa.. ja te dziubki do tłumika też pourywałem ale z pomocą przyszła tokarka i zorbiłem je od razu z nierdzewki... już nigdy nie będę miał z nimi kłopotu :)

Boczna stopka z tego co pamiętam to pracuje na śrubie, która ma taki kołnierz przed łbem, i ma być raczej pasowna, więc jak wylatało coś to sprawdź co się dzieje.

Licznika takiego nie rozbierałem to nie pomogę, ale jak zajrzysz na CMNSL to będziesz miał ile siedzi żaróweczek. Moja skromna rada taka to żeby zajrzeć do manuala i dobrać żarówkę o takiej samej mocy, bo kupcze żarówki są mocniejsze i z czasem będą Ci coś podtapiać, albo tarcze albo obudowę licznika. Jak wymieniałem żarówki w EURO to musiałem kupić na allegro z japońskich samochodów bo w sklepie o takiej mocy nie mieli.

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 3 gru 2016, o 23:37
przez jerry
bromba111 napisał(a):-moja stopka boczna ma spory luz na "zawiasie". Czy ten typ tak ma czy powinienem coś z tym zrobić?


Wyruchana po prostu jest. I to w taki niepasowny do naprawienia sposób - u mnie wytarło się od góry i stopka sobie lata trzeba by może naspawać i zeszlifować .... - a ludzie się dziwią, że się motor lubi przewrócić ....

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 3 gru 2016, o 23:46
przez bromba111
Ja urwałem tylko jednego, więc nie będę się szarpał i wymieniał na nierdzewkę. Rozwierciłem przegwintowałem i wspawa się zpowrotem. Tylko śruby wymieniam na nierdzewne.

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 4 gru 2016, o 09:43
przez szopen
jerry napisał(a):
Wyruchana po prostu jest. I to w taki niepasowny do naprawienia sposób - u mnie wytarło się od góry i stopka sobie lata trzeba by może naspawać i zeszlifować .... - a ludzie się dziwią, że się motor lubi przewrócić ....


w euro stopki są za krótkie boczne, dlatego motocykl pada, ja przedłużałem o 2 albo 3 cm i się skończyły jazdy...

Jakbyś miał kłopoty ze stopką, otwory wyrobione, trzeba by tuleje pasowną czy coś to możesz dać zarobić...

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 4 gru 2016, o 20:22
przez bromba111
A czy można zdobyć tą gumkę odbojową, coby stopka tłumika nie rozwaliła?

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 4 gru 2016, o 20:30
przez szopen
serwis - da się kupić... sam kupowałem

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 4 gru 2016, o 20:46
przez bromba111
Jeśli chodzi o stopkę to problem jest taki że wyrobiony jest otwór w tym elemencie ramy. Trzeba by było dorobić śrubę z większą tuleją dopasowaną do wyrobionego otworu.