Strona 4 z 19

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 12 lip 2017, o 19:12
przez bromba111
To jest filmik, pokazuje jak pracuje silnik. Mi działa ten link. Nie umiem go wstawić innaczej.

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 12 lip 2017, o 19:16
przez szopen
prześlij na YT... u mnie ten film nie działa...

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 12 lip 2017, o 20:22
przez sirturek
U mnie tez nie działa

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 12 lip 2017, o 21:15
przez terenowiecc
Musisz chyba udostępnić ten filmik przez specjalny link - po prawej stronie u góry powinieneś mieć opcję "Udostępnianie" i tam pobierasz link, który możesz nam wrzucić na forum.
Bezpośrednie linki kopiowane z przeglądarki chyba teraz już w ogóle nie działają, po "dobrej zmianie" w albumach Google.

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 12 lip 2017, o 21:34
przez bromba111
A teraz spróbujcie.

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 12 lip 2017, o 21:40
przez szopen
wypadają ci zapłony... nikłe szanse na brudny gaźnik ale możesz próbować czyścić - choć pisałeś tam kiedyś że filtr jest - to nie to...

na moje oko to albo cewka, świeca, przewód zapłonowy, cewka ładująca modułu zapłonowego lub sam moduł zapłonowy..

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 12 lip 2017, o 21:49
przez bromba111
Dzięki. Czyli jutro zaczynamy od świec. A do pracy na babci SHL.

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 12 lip 2017, o 21:51
przez szopen
a ty czasem robisz w tym cxie coś, zaglądałeś do napinacza itp czy tylko jeździsz dopóki się nie popsuje?

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 12 lip 2017, o 22:04
przez bromba111
Robię,do napinacza akurat zaglądałem w zeszłym tygodniu :) Zaglądałem też do wentylatora :). Oczywiście pełna obsługa filtry oleje itd. Fakt że jeżdżę codziennie od marca do grudnia już trzeci sezon. Mam jeszcze jeden mały problem. W mojej wersji na prędkościomierzu jest czerwona lampka która zapala się po przekroczeni 90km/h. Niestety zacięła się i świeci cały czas.

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 12 lip 2017, o 22:07
przez szopen
twoja wersja ma z tego co mi się wydaje moduł awaryjny ciśnienia oleju, jest to czarna puszczeczka za wtyczkami na tylnym błotniku pod siedzeniem, zaraz za wtyczkami CDI.

Europejczyki tego modułu nie mają, i teraz.. albo ten moduł coś ci sugeruje, albo się zjebkał..... ty w tym motocyklu już przebieg masz, także z tego co ja przerobiłem ostatnio - a widziałem to na 4 silnikach, to po 50tys łańcuch to definitywny koniec... fasolke juz doskonale widać przez otwór i to są ostatnie dzwonki... jak nie robiłeś tego to radzę zajrzec bo będzie sodoma i gomora..