Strona 5 z 19

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 13 lip 2017, o 15:44
przez bromba111
Wymieniłem świece i moto wróciło do normy. Tylko wymieniłem na takie same ale nowe NGK DR 8ES-L. Dostałem takie z olejem. Co polecacie ewentualnie na przyszłość. No i jaka powinna być przerwa na świecy? Pamiętam że u Wankstera był duży temat o świecach. A jeśli chodzi o lampkę to nie mówię o olejowej kontrolce tylko mam dodatkową kontrolkę sygnalizującą przekroczenie 90km/h. Tak jak było w ciężarówkach ze starymi tachografami.

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 13 lip 2017, o 16:32
przez szopen
tego to nie znam, ja temat swiec olewam... przerwa jest ok fabryczna... a i lampki nie kojarze... znajdź coś na ten temat i się pochwal co masz w tym motocyklu

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 13 lip 2017, o 22:26
przez bromba111
Widać musieli w Japonii mieć takiego ostrzegacza: Obrazek

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 14 lip 2017, o 07:17
przez szopen
na pewno jest to ostrzeżenie o prędkości tak jak mówisz, w dokumentacjach od eu czy usa tego nie ma, dokumentacji po japońsku nawet bym nie zrozumiał gdybym miał więc trzeba rozgmerać raczej licznik żeby zobaczyć na jakiej zasadzie to odpala i dlaczego przestało się wyłączać... moim zdaniem to jest jakiś przełącznik wahadłowy, tak zawsze było że jak przekroczyłeś 85 to nie gasł później?

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 14 lip 2017, o 20:01
przez bromba111
Przy 90 się zapalała , a jak prędkość spadła poniżej to gasła. Bardzo fajne to było bo była bardzo wyrazista i nie trzeba ślipić w licznik, a wiadomo było że jedzie się w okolicy 90. Zwłaszcza po mieście. Ale dzisiaj nie paliła się cały czas. pewnie się coś zawiesiło tak jak mówisz.

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 14 lip 2017, o 20:04
przez bromba111
A pamiętasz Szopen jak pomierzyć napięcia na cewkach zapłonowych? Jak je mierzyć i jakie powinny być napięcia?

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 14 lip 2017, o 20:25
przez szopen
chcesz powiedzieć żę rozgrzałeś silnik i problem wrócił?

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 14 lip 2017, o 20:36
przez bromba111
Nie nie wrócił, wszystko gra. Dzisiaj objeździłem bez żadnych problemów. Ale z ciekawości chciałem to pomierzyć. Pamiętam że było o tym na starych forach i jak mierzyłem dwa lata temu to było git.

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 14 lip 2017, o 20:58
przez szopen
cewkom zapłonowym możesz zmierzyć opór, zajrzyj do manuala tam jest podane, nie pamiętam ile tam jest dla cewki CDI... jeśli jeździ to nie ma żadnego znaczenia...

Re: Woman from Tokyo

PostNapisane: 14 lip 2017, o 21:23
przez bromba111
Chodzi mi o cewki te w alternatorze. Wankster miał z nim problemy dlatego przeszedł na ignitecha. Z altka wychodzą trzy żółte przewody i mierzyło się napięcie tylko nie pamiętam czy między nimi , czy miedzy żółtym a czymś no i jakie te napięcia mają być.