Teraz jest 28 mar 2024, o 11:16

EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez jerry » 24 cze 2016, o 20:30

No prawie to samo...
Tylko jakieś 70 % sie różni ... Kardan stacyjka amortyzator tylny wahacz ...
Jakby je postawić obok siebie pewnieby wiecej znalazł

[edit]
A jednak stacyjki wg instrukcji mamy takie same. Obejrzałem "owners manuale". Wg instrukcji i w 500EC i 650ED działają tak samo czyli tak jak u mnie. Lock - P - OFF - ON

OFF - (...) Key can be removed

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez szopen » 24 cze 2016, o 21:10

nic się tam nie różni, wahacz, dyfer silnik.... reszta to ejst to samo, ramy mają katalogowe te same numery... zawieszenie ma rozpórkę, to sa takie same motocykle...

nie sądzę że masz zmienianą stacyjke skoro otwierasz wszystkie zamki, po prostu może na jakiś rynek szedł model z taką a nie inną stacyjką..

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez szopen » 25 cze 2016, o 15:30

Dobra, robota prawie skończona, teraz tylko trzeba zrobić ograniczniki. Znalazłem miejsce, które będzie najbardziej wymierne, od lagi do mniej więcej środka naklejki, bo przy braku ogranicznika laga bije w bak... także jerry możesz zmierzyc.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przy okazji, wydaje mi się że nasz pierścionek doda sporo sztywności ramie w tym miejscu... won shimmy :)

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez jerry » 25 cze 2016, o 17:06

U mnie po lewej ok 6-7mm, po prawej 3mm

Blaszki wkładałem między bak a lagę.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez szopen » 25 cze 2016, o 17:19

ok czyli jakieś 5 mm po obu stronach będzie ok.. dzięki...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez szopen » 25 cze 2016, o 20:46

jerry, ależ jestem głupi... nic mi nie dadzą twoje pomiary, bo muszę blokade wspawać tak, żeby wskrajnym położeniu blokada ze stacyjki trafiała od razu w swój otwór.. :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 815
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez Piterrrrr » 25 cze 2016, o 20:57

Kawał dobrej roboty :) .

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez jerry » 25 cze 2016, o 23:55

Otwór?
U mnie chyba nie ma zadnego otworu tylko kolnierz ktory blokuje jak jest wysuniety trzpień blokady... Musze to obejrzeć....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez szopen » 26 cze 2016, o 00:02

W tym kołnierzu są dwa otwory.. jak kierownicą skręcasz do blokady to wtedy otwór tego kołnierza centruje się z bolcem blokady w stacyjce...

Z ciekawości, czy twoja główka ramy do blokady wygląda tak?

Obrazek

Bo nasuwa mi się myśl, że do stacyjki z "pemamentną" blokadą była inna rama. Na to również wskazywałby katalog części... na sieci zdjęć takiej ramy jak ja mam to nie ma...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Post przez szopen » 26 cze 2016, o 16:32

Dzień gorący ale robotny, skończyłem to, pomalowane jutro się złoży i CX wraca do życia. Ograniczniki zrobiłem jak poniżej, tam z tylu ramy nie było miejsca spawać, nie chciało mi się męczyć. a blokadę kierownicy też widać

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości