Teraz jest 25 kwi 2024, o 12:11

EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez Piterrrrr » 16 maja 2016, o 09:21

No to paaanieeeeee. Ustawiaj i sprawdzaj :) .

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 16 maja 2016, o 18:10

No więc mam dwie lampy i jest tak.... Pierwsza lampa... jałowy ok na FS - pięknie widać, 3000 obrotów... jest wyprzedzenie max wyrównuje się na znakach pełnego wyprzedzenia..... daje gazu.... cofa zapłon....

Druga lampa....jałowy ok również... 3000 obrotów... jest wyprzednie max.... 4tys obrotów... wyprzedzenie max, 5 tys obrotów... wyprzedzenie max...... powyżej... lampa nie daje rady gaśnie <rotfl>

No więc moim zdaniem, wyprzedzenie jest a pierwsza lampa gada głupoty bo..... jak ramiona mechanicznego przyspieszacza pracują to następuje wyprzedzenie, i nie ma siły nagle żeby kąt wyprzedzenia z przyspieszacza się zmienił bo na ramiona działa siła odśrodkowa i je rozpiera.... Jeśli pierwsza lampa mówiłaby prawdę, że cofa się kąt, tzn że coś się dzieje z modułami które nie wyrabiają na obrotach

Wobec tego.... przy moim sprawnym przyspieszaczu, muszę jedynie albo zastosować nowe moduły do sprawdzenia, albo.... pokusić się o to DC CDI bez regulacji zapłonu bo przyspieszenie będzie miał z mechanizmu... albo pieprznąć tym wszystkim w cholerę i zamówić RaySana...

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez jerry » 16 maja 2016, o 18:19

A czy ty aby nie chcesz go zarejestrować na zdławionego? Może usłyszał i się obraził ?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 16 maja 2016, o 20:07

A jeśli okaże się że chiński moduł nie reaguje przez cewki hondowski to co myślicie... dobrać się tam do dupy silnika i wrzucić to:

http://allegro.pl/alpha-delta-impulsato ... 54554.html

Jeśli chodzi o wasze wątpliwość czy oborty czy nie naładuje cewek.. nie ma takiej możliwości, bo te moduły sa stosowane w dwusuwach i będą rypać do 20 tys obrotów iskre.... W takim CXie miałby hailajf...

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez jaca cx » 16 maja 2016, o 22:54

Nie za tanie rzeczy chcesz tam wsadzać ??? przecie to CX !! <rotfl>
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 23 maja 2016, o 12:17

Przede wszystkim to wytłumaczcie mi... jako że dzisiaj założyłem ten gaźnik z pompkami, a zaraz przed robotą poszedłem kupić lepszy papierowy filtr paliwa.... zrobiłem synchronizacje, zakładam bak, nowy filterek... puszczam paliwo.... a tu paliwa nie ma :)

Hehe... ściągam filterek.. paliwo jest.... zakładam.. paliwa nie ma <lol> Zakładam jeszcze poprzedni filterek siatkowy... paliwo jest ale słabo leci :| :| . Przy okazji spieprzył się już do końca ten kranik bo przestała działać membrana, tzn zablokowała się i leci z niego cały czas <lol>

Wychodzi na to że muszę jeździć bez filtra? no niech będzie.. przejechałem się...dziwnie jest na tym gaźniku bo nie wiem dlaczego z obrotów przez jakiś czas nie schodzi.... i za moment schodzi.... niby z synchronizowany. Na gaz reaguje lepiej, ale jak się wrzuci mu z łychy to czuć że go paliwo przydławi, chyba przez te pompki.

Niby rozpędza się lepiej, prędkości max nie zyskał, zdecydowanie lepiej wchodzi na obroty na 4ce.... suma sumarum to samo, muszę kupić nowy kranik od chińczyka najprostszy bez pompki ale żeby było chociaż sitko bo w moim grzyb wywalił..... dzisiaj wrócę od lekarza odkręce kranik zmierzę gwint wyjściowy baku....

kranik ma 18x1... tylko china darmowa wysyłka, cena 8.50dolca z ebay już z przesyłką, ktoś się chce dorzucić?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 24 maja 2016, o 21:08

dzisiaj jako że motocykl z lekka uziemiłem bo... czemu ja go uziemiłem.. a no tak, bo chciałem sprawdzić czy nie wypadł mi oring z króćca ssącego i może przez to motocykl nie chciał schodzić z obrotów... no i takie spostrzeżenia.

Oringi dam nowe, są ok ale już dam nowe, wszystko raczej było złożone na szczelnie.... zacząłem się zaś bawić przepustnicą coś mnie naszło, okazało się że prawa dysza pompki działa niemrawo, już się musiała dziadyga przytkać. Rozbierałem gaźnik, wd40 dmuchanie sranie... chyba jest już dobrze... ale....

Pamiętacie zamawiałem te zestawy uszczelek po 10 zł czy 15 zł od polskiego producenta. Jak skłądałem gaźnik na sucho to było wszystko ok, jak dzisiaj ściągnąłem komory pływakowe to uszczelka okazało sie jest 3 mm większa niż trzeba... Ile się dzisiaj nakląłem żeby to z powrotem upchać... produkują te uszczelki z gówna wrrrr!

No dobra ale upchałem siedzi... włożyłem z powrotem gaźnik i pompki chodzą już dwie także tu jest ok.. ale co mnie naszło... wymieniłem przecież również oringi od składów mieszanki tej wspaniałej polskiej produkcji <haha> Jeśli te oringi tam popuchły to może być na składach nieszczelnie i dlatego może nie schodzi dziadówa z obrotów... ale nie tylko to może być powodem bo.....

Jak pompki pracują, to dużo paliwa zostaje na ściankach gaźnika, jak motocykl już stoi na jałowym, to może zaciągać te paliwo i dlatego dłużej schodzi.. już nie wiem...

powiem wam też że coraz mniej ufam carbtune pro... a dlaczego... bo np kręcę sobie śrubką od synchronizacji motore se pracuje.. no i np wyrównują mi się słupki.. i co z tego... wystarczy że 1mm rusze śrubke - carbtune dziwnym trafem tego nie wyłapuje pokazuje nadal to samo.. a motocykl chodzi inaczej, np potrafi zejść z obrotów słyszalnie... coś jest dupa z reakcją tego carbtune'a... <mysli>

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez mlodypisar » 24 maja 2016, o 21:55

Tez mialem problem z gaznikami, a to ciekły, pózniej nie schodził z obrotów a jak juz zszedł to po jakims czasie a do tego ciekły jeden.Rozbieralo te gazniki i czyściło trzy osoby niby za każdym razem miało byc ok... :[
Skończyło sie na wykręceniu i odwiedzeniu mistrza od gaźników w Mazowieckim i po minucie oglądania powiedział pierwszy problem, za dwie godziny wysłał mnie po części a wiec pierwsze kroki zapodałem do larrsona... Po trzech dniach odebrałem gazniki wrzuciłem w moto dotoczylem sie do niego na ustawienie bo synchro zrobił na sucho, nie wiem jak ale zrobił. I od tamtej pory chodzi na dwa gazniki cały czas i na wolnych i wysokich obrotach, ładnie sie wkręca na obroty i pięknie z nich schodzi no i nic juz nie cieknie.
Polecam gaźnikowca w Warszawie ul. Szarych Szeregów 1
Mozna tez o nim poczytać w internecie.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 24 maja 2016, o 22:02

to ja nie wiem co on ci tam zrobił :) w larsonie jakichś szczególnych rzeczy kupić nie mogłeś... bo szczególnej oferty do gaźników też nie ma... pytałeś w swoim czasie o zaworki aircut..., te sprawdziłem... może nie są nowe ale na pewno szczelne.. :) NIe wiem też jak poprzednicy mogli CI oddawać cieknący gaźnik :)

jeśli chodzi o synchro to na pewno zrobił na ucho... to tylko dwa cylindry, jak siedzi w tym całe życie to dwa gary wyłapie...

edit:
daj spokój, poczytałem o tym pietrzyku, nie zawsze pochlebne opinie, ceny kosi jak najlepszy adwokat, na pewno ma pojęcie bardzo duże, ale gaźniki CX nie potrzebują aż tak profesjonalnej ingerencji... bardzo polecają jakiegoś "bączka" u was w warszawie, jest ponoć tańszy i lepszy? ;->

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez mlodypisar » 25 maja 2016, o 05:57

Wiesz ze zawsze sie znajdzie ktoś komu nie dogodzisz, w gronie moich znajomych on sie szanuje.
Czy drogi? Nie wiem ze naprawę wziął 200 zł i kapletna regulacja 50 zł z ustawienie emisji spalin.
A zaworek air tez jeden miałem wymieniony przez jednego ze wcześniejszych specow a drugi był zostawiony bo niby był dobry jak go sam oglądałem to tez na taki wyglądał. Jednak tez tył do wymiany, w larssonie kupiłem tylko to czego on nie miał wiec nie wiem do konca co jeszcze wymienił bo pod tym względem nie chce za bardzo rozmawiac ten mechanik.
Ja wiem jedno... Miałem problem z gaznikami a teraz go nie mam wiec jestem zadowolony i to nawet bardzo. A jak gadam z teściem to i on mi go polecał bo jak był mlody to tez do niego sie jeździło wiec chyba cos w tym jest.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości