Teraz jest 30 kwi 2024, o 13:08

EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez jaca cx » 19 kwi 2016, o 22:15

Kable WN mieniać trza od razu po zakupie ja mam beru ale to nie ich wina ;)
Ostatnio edytowano 19 kwi 2016, o 22:16 przez jaca cx, łącznie edytowano 1 raz
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 19 kwi 2016, o 22:16

Żadne tam kable WN nie pomogą, żadne cewki - iskra jest.. jest, coś jest nie tak z wyprzedzaniem zapłonu...

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez jaca cx » 19 kwi 2016, o 22:18

Myślę że idziesz dobrym tropem panie inżynierze <rotfl>
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 19 kwi 2016, o 22:24

Myślę Piter że przydałoby się zmierzyć u Ciebie cewkę ładującą wyprzedzenia zapłonu.... bo jeśli reszta jest sprawna to palić CI on będzie, ale jak to się spierdaczy to możę być efekt jak u mnie.

Ja mam go dość... będzie sinlik w dól, pulsery i ignitech..

gdyby mi się udało wyjąć puszkę filtra powietrza, następnie odkręcić zbiorniczek płynu, to miałbym dojście do przyspieszacza zapłonu.. mógłbym go na hama przekręcić w przeciwnym kierunku obrotów silnika, wtedy uzyskałbym wyprzedzenie.... muszę lampę stroboskopową załatwić...

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez Piterrrrr » 19 kwi 2016, o 23:04

Czyli Ignitech rozwiązałby problem :) . Czas przemyśleć zakup <tak> .

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 19 kwi 2016, o 23:17

mlodypisar napisał(a):Opony to ostania rzecz którą powinieneś brać pod uwage szukaj usterki w układzie paliwowym.


2 gaźniki już siedziały po myjce ultradźwiękowej, kranik sprawny leci.. nic się już nie da poprawić - patrz świece.... więcej paliwa? miał dysze 120... mniej paliwa... miał już i 110. Jeszcze więcej paliwa? było jeżdżone na ssaniu, na pół ssaniu. Mniej powietrza? miał zatykaną trąbkę ssącą filtra powietrza o połowe o 3/4. Więcej powietrza? Jeździł bez filtra, bez pokrywy filtra powietrza, samo powietrze... i tak NIE JEDZIE... ma muła i nie wkręca się powyżej 7000 na piątce.... przed remontem miał 7 kompresji.. jeździł tak samo, teraz ma 9 kompresji... dalej to samo...

Salomona motocykl 9 kompresji.. jedzie...

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez jaca cx » 19 kwi 2016, o 23:42

No to tu rzeczywiście coś śmierdzi elektryką w takim razie <mysli2>
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 20 kwi 2016, o 07:00

ten sam problem na CDI, gość nie rozwiązał problemu...

http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=150672

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 14 maja 2016, o 15:48

grzybologiki część dalszy...

Młody jeździł motocyklem po osiedlu, zabrałem motocykl mu z powrotem a tu pompa tylna hamulcowa nie działa. Dopiero dzisiaj miałem czas się za to zabrać..... rozebrałem to to i.... patrze patrze... aaaa.. to tylko oring spuchł.... to się da nowy i będzie luz.. zacząłem czyścić, ale nagle patrze... 3 oringi na kupie???? Coś tu nie tak... no i właśnie stanął mi przed oczami obraz pompy hamulcowej.... przecież w niej ma być uszczelniacz wargowy kurza twarz <wnerw> <wnerw> <wnerw>

Co zrobił grzyb.... zamiast uszczelniacza dał dwa oringi mniejsze, a na te mniejsze założył jeszcze jeden na górkę ;-/ ;-/

brawo kur*** <brawo>

Obrazek

I teraz tak.... to jest pompa 14 mm.. zgadza się, ma nabite nawet 14 na obudowie.
Obrazek

I teraz tak... dlaczego mam za zestaw do CX płacić 110zł
http://allegro.pl/zestaw-nap-pompy-hamu ... 64608.html


Skoro taki sam (chyba) zestaw do GL1500 kosztuje 90 zł:
http://allegro.pl/naprawczy-pompy-hamul ... 99538.html
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-pomp ... 20448.html


No o co chodzi panowie, czy ktoś potwierdzi że to jest taki sam zestaw???

Pytanie do sprzedawcy zadałem takie
Witam, czy tłoczek z tego zestawu ma średnicę 14mm?? Bo mam pompę hondy którą zdobyłem na szrocie z wybitym numerem 14mm, tłoczek ma 14mm, wszystkie częsci są jak na pana zestawie, nie wiem z jakiego modelu ona pochodzi bo chciałbym ją zamontować do trajki którą buduje...


Odpowiedź.. to inny zestaw, zestaw do CX euro (14mm) jest wspólny dla:
82-83 FT500 Ascot (single)
1982 CX500TC CX500 TC Turbo

1983 CX650T CX650 T Turbo

81-82 CB750F CB750 F

81-82 CB900C CB900 C Custom

81-82 CB900F CB900 F

1983 CB1000C CB1000 C Custom

81-82 Honda CBX 6-cylinder 1047cc

1983 CB1100F

83-86 VF1100 Magna

pozamiatane.... trochę fajnie bo tylna uniwersalna pompa nowa kosztuje 120 zeta.... ale cx nie mieści się w jej kategoriach:d

PS.
kupione... 108 złoty z przesyłką w d uuuuu p eeeeeee......., ale teraz wiadomo dlaczego tylna tarcza jest zjedzona... a no bo oringi nie robią "ruchu powrotnego" po puszczeniu dźwigni/pedału hamulca...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: EURO CX500 PC06

Post przez szopen » 15 maja 2016, o 23:28

a i mój błąd Panowie... jutro lampy błyskowe wracają do gry <rotfl> Dzisiaj dokładnie się wczytałem w instrukcje... na kole zamachowym jest znak FULL advance!!!

Obrazek

To te dwie kreski bez oznaczeń!!!! Teraz się sprawdzi czy mam to wyprzedzenie czy nie!!!

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości