grzybologiki część dalszy...
Młody jeździł motocyklem po osiedlu, zabrałem motocykl mu z powrotem a tu pompa tylna hamulcowa nie działa. Dopiero dzisiaj miałem czas się za to zabrać..... rozebrałem to to i.... patrze patrze... aaaa.. to tylko oring spuchł.... to się da nowy i będzie luz.. zacząłem czyścić, ale nagle patrze... 3 oringi na kupie???? Coś tu nie tak... no i właśnie stanął mi przed oczami obraz pompy hamulcowej.... przecież w niej ma być uszczelniacz wargowy kurza twarz
Co zrobił grzyb.... zamiast uszczelniacza dał dwa oringi mniejsze, a na te mniejsze założył jeszcze jeden na górkę
brawo kur***
I teraz tak.... to jest pompa 14 mm.. zgadza się, ma nabite nawet 14 na obudowie.
I teraz tak... dlaczego mam za zestaw do CX płacić 110zł
http://allegro.pl/zestaw-nap-pompy-hamu ... 64608.htmlSkoro taki sam (chyba) zestaw do GL1500 kosztuje 90 zł:
http://allegro.pl/naprawczy-pompy-hamul ... 99538.htmlhttp://allegro.pl/zestaw-naprawczy-pomp ... 20448.htmlNo o co chodzi panowie, czy ktoś potwierdzi że to jest taki sam zestaw???
Pytanie do sprzedawcy zadałem takie
Witam, czy tłoczek z tego zestawu ma średnicę 14mm?? Bo mam pompę hondy którą zdobyłem na szrocie z wybitym numerem 14mm, tłoczek ma 14mm, wszystkie częsci są jak na pana zestawie, nie wiem z jakiego modelu ona pochodzi bo chciałbym ją zamontować do trajki którą buduje...
Odpowiedź.. to inny zestaw, zestaw do CX euro (14mm) jest wspólny dla:
82-83 FT500 Ascot (single)
1982 CX500TC CX500 TC Turbo
1983 CX650T CX650 T Turbo
81-82 CB750F CB750 F
81-82 CB900C CB900 C Custom
81-82 CB900F CB900 F
1983 CB1000C CB1000 C Custom
81-82 Honda CBX 6-cylinder 1047cc
1983 CB1100F
83-86 VF1100 Magna
pozamiatane.... trochę fajnie bo tylna uniwersalna pompa nowa kosztuje 120 zeta.... ale cx nie mieści się w jej kategoriach:d
PS.
kupione... 108 złoty z przesyłką w d uuuuu p eeeeeee......., ale teraz wiadomo dlaczego tylna tarcza jest zjedzona... a no bo oringi nie robią "ruchu powrotnego" po puszczeniu dźwigni/pedału hamulca...