Strona 13 z 45

Re: EURO CX500 PC06

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:03
przez szopen
nosz kurwa coś jest źle... to powinno jechać :[

Re: EURO CX500 PC06

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:07
przez jaca cx
szczególnie piękny jest w tym moturku silnik do muzeum sztuki go za plexi dać a nie tam jezdzić <nerwus> mniej nerwów

Re: EURO CX500 PC06

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:10
przez szopen
Jeździ to to bardzo dobrze, można by troszkę dociągnąć główkę ramy, ale idzie prosto, nie wężykuje, w zakręty kładzie się pewnie, hamuje... ale kurwica mnie strzela z tą mocą.

1. opona niższa?
2. moduł zapłonowy? ale co mogłoby być źle.... wstawić ignitecha - 500 zł + przeróbka instalacji?
3. puszka na pająki i tłumik, no bez jaj ludzie bez tego jeżdżą....
4. gaźnik inny leży.. ale co on mi da, na motocyklu siedzi już drugi...
5. płyta w airboxie... przecież na stożkach to jeździ....

Re: EURO CX500 PC06

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:13
przez jaca cx
Może poczekajmy jeszcze aż to trochę pojezdzi spokojnie <piwo>

Re: EURO CX500 PC06

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:14
przez szopen
no ale to będzie tak jeździć, tu się już raczej nic nie wydarzy, chyba to się już nie zatrze - tak przypuszczam, nic się nie dzieje, nie stuka nie puka chyba się to udało poskładać, chyba....

Re: EURO CX500 PC06

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:22
przez jaca cx
No to szkurwa co jest nie tak :[ wstawiaj inne gażniki jak masz bo wydechy czy rozmiar kół to raczej nie to .

patrz na jakich lakach ja śmigam

Re: EURO CX500 PC06

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:28
przez mlodypisar
Opony to ostania rzecz którą powinieneś brać pod uwage szukaj usterki w układzie paliwowym.

Re: EURO CX500 PC06

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:42
przez jerry
W aparacie zapłonowym nikt nie grzebał ? Ciężarki, sprężynki ....
Hayes zeznaje też o marnych kablach WN "this condition may by less noticeable or not noticeable at all lower engine speeds"

Re: EURO CX500 PC06

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 21:46
przez szopen
ja grzebałem, wszystko jest tam jak nowe...

Re: EURO CX500 PC06

PostNapisane: 19 kwi 2016, o 22:10
przez Piterrrrr
Szopen tak jakbym słyszał opowieść o moim Cx-ie. Pocieszę Cię mam dokładnie to samo. Też na 5 biegu zamula na wyższych obrotach. 140-150 to max. Nawet jak opisywałeś zależność składów mieszanki do zachowania silnika to jakbym o swoim motocyklu czytał. Teraz jak mam bardziej ubogo to lepiej się wkręca ale odejście od 7tyś ma mniejsze. Świece, a raczej ich kolor mamy takie same. Ja już się powoli poddaje ale zmienię jeszcze te przewody WN i ten mod z gaźnikiem.