Re: EURO CX500 PC06 - grzybowa myśl techniczna
Napisane: 13 mar 2018, o 21:24
No to po zmianie filtra na niższy i na trąbke o niższym prześwicie czuć różnice... Motocykl ciągnie od początku i obroty rosną równomiernie do 4000 obrotów a od 4000 tak jak było zaczyna się petarda. Nie wiem ile złapałem dzisiaj na obwodnicy bo odłączyłem prędkościomierz. Motocykl z początku nie zamula tak jak miało to miejsce przy wyższym filtrze i wyższej trąbce. Dokonaliśmy jeszcze jednego testu mianowicie wsadziliśmy wysoki filtr, ale trąbkę o niższym prześwicie. I wtedy też wydaje mi się, że jest lepiej niż z wysoką trąbką, więc wniosek z tego taki , że ta trąbka ma największe znaczenie. Jak dla mnie i na moją masę 70kg ( waga spowodowana przez pierogi babci) to CX jest pociskiem. Jeśli o wage chodzi to w porównaniu z ubiegłym rokiem przestałem zsuwać się z siedzenia przy wyższych prędkościach haha