Teraz jest 19 kwi 2024, o 22:33

Honda CX 500 CAFE RACER - Custom

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda CX 500 CAFE RACER - Custom

Post przez szopen » 20 gru 2016, o 12:03

przecież średnicy nie zmieniasz prawda? a styk opony z asfaltem będzie większy max o ile? 3 mm? Nie przesadzaj, GL500 ma kufry owiewki i dwie osoby wozi a ty jakieś bzdury <marzyciel>

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda CX 500 CAFE RACER - Custom

Post przez sas4161 » 20 gru 2016, o 12:06

szopen napisał(a):przecież średnicy nie zmieniasz prawda? a styk opony z asfaltem będzie większy max o ile? 3 mm? Nie przesadzaj, GL500 ma kufry owiewki i dwie osoby wozi a ty jakieś bzdury <marzyciel>


Myślałem o feldze z auta i kapciu 200+ jak już bym się tak bawił.
Na tą chwilę na razie nie chce tego ruszać. Fajnie to wygląda czas i kasa pokaże bo to chyba jedyne ograniczenie.
Ostatnio edytowano 20 gru 2016, o 12:11 przez sas4161, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda CX 500 CAFE RACER - Custom

Post przez szopen » 20 gru 2016, o 12:11

NIe ma sensu takiej opony, motocykl jest mały, silnik też jest maciupki, dowalisz kapcia jak z ciężarówki to też będzie nie w dupe ni w oko. Miałem niedawno motocykl Piotra w garażu w podobnej koncepcji, tylna opona przydałaby się ciut szersza, ale wydaje mi się że 150tka niskoprofilowa załatwi robote.

A wahaczu mono to nawet w grubych projektach cx500 nie widziałem więc chyba tematu jeszcze nikt nie przetarł, coś tam z bmw widziałem kombinowali to fakt ale... wahacz jest strasznie długi i nie z tej parafii...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda CX 500 CAFE RACER - Custom

Post przez sas4161 » 20 gru 2016, o 12:30

szopen napisał(a):NIe ma sensu takiej opony, motocykl jest mały, silnik też jest maciupki, dowalisz kapcia jak z ciężarówki to też będzie nie w dupe ni w oko. Miałem niedawno motocykl Piotra w garażu w podobnej koncepcji, tylna opona przydałaby się ciut szersza, ale wydaje mi się że 150tka niskoprofilowa załatwi robote.

A wahaczu mono to nawet w grubych projektach cx500 nie widziałem więc chyba tematu jeszcze nikt nie przetarł, coś tam z bmw widziałem kombinowali to fakt ale... wahacz jest strasznie długi i nie z tej parafii...


Komuś się udało już:

Obrazek

Obrazek

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda CX 500 CAFE RACER - Custom

Post przez szopen » 20 gru 2016, o 13:36

No to napisalem. Ale wyglada zle bo mocno dlugi..

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda CX 500 CAFE RACER - Custom

Post przez sas4161 » 20 gru 2016, o 13:40

Zobaczymy jak to się rozwinie, baza już jest fajnie zrobiona. Łatwo jest coś zepsuć i przesadzić. I cały efekt pójdzie w piz...

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda CX 500 CAFE RACER - Custom

Post przez szopen » 20 gru 2016, o 15:44

Inna perspektywa, i co tak ładnie??
Obrazek

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda CX 500 CAFE RACER - Custom

Post przez sas4161 » 20 gru 2016, o 16:37

Tutaj akurat sam kształt motocykla mi się nie podoba.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda CX 500 CAFE RACER - Custom

Post przez szopen » 20 gru 2016, o 17:03

jaki motocykl by nie był, nawet w twojej zabudowie te rozwiązanie wyglądałoby niekoniecznie dobrze..

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda CX 500 CAFE RACER - Custom

Post przez bromba111 » 20 gru 2016, o 22:18

A co tam było robione w tym silniku oprócz zapłonu?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości