szopen napisał(a):przecież średnicy nie zmieniasz prawda? a styk opony z asfaltem będzie większy max o ile? 3 mm? Nie przesadzaj, GL500 ma kufry owiewki i dwie osoby wozi a ty jakieś bzdury
szopen napisał(a):NIe ma sensu takiej opony, motocykl jest mały, silnik też jest maciupki, dowalisz kapcia jak z ciężarówki to też będzie nie w dupe ni w oko. Miałem niedawno motocykl Piotra w garażu w podobnej koncepcji, tylna opona przydałaby się ciut szersza, ale wydaje mi się że 150tka niskoprofilowa załatwi robote.
A wahaczu mono to nawet w grubych projektach cx500 nie widziałem więc chyba tematu jeszcze nikt nie przetarł, coś tam z bmw widziałem kombinowali to fakt ale... wahacz jest strasznie długi i nie z tej parafii...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości