Teraz jest 28 mar 2024, o 18:35

CX 500 E PC06 82r

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 8 sty 2017, o 10:07

Witam.
W grudniu nabyłem Magdę (bo tak nazwałem CX-a) z myślą rozbiórki i odbudowy.
Po przeglądzie, opłatach i rejestracji rozpoczeła się rozbiórka.
Owiewki, boczki, kanapa, zadupek, chłodnica, zbiornik to wszystko zostało zdemontowane.
Ale w tym momencie narodził się pomysł przebudowy, lift Magdy.
Po demontażu części Magda zrobiła się zgrabniejsza, szczuplejsza, i to mnie przekonało do przebudowy.

Czytając "grzybową myśl techniczną" troszkę się wystraszyłem, że będę gotował grzybową. Ale wszystko przede mną.
Silnik idzie na stół, rama do czyszczenia i malowania.
Tak więc wszystko przede mną

Ktoś przerabiał już ramę PC06 na cafe lub scrambler-a?

Avatar użytkownika
 
Posty: 352
Dołączył(a): 30 lis 2015, o 20:13
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez eneloop98 » 8 sty 2017, o 10:21

Witamy :) Może jakieś zdjęcia przed rozbiórką?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 8 sty 2017, o 10:36

Witam

TO już widzę że sekcja warszawska rośnie tu w siłę, dominujecie, ale od razu napisze, przerabianie PC06 to świętokradztwo. Bardzo mało jest tych motocykli - przemyśl to jeszcze raz, masz chyba złych doradców, którzy nie rozumieją że to ma już 35 lat a w niemczech zarejestrowanych może jeździ 300? No chyba że totalny szczur, daj zdjęcia, zakupiona w Polsce? Ramy tutaj nikt nie przerabiał, ale na sieci trochę przerobionych GLów.

Niech Ciebie nie straszy temat o grzybie, grzyb jak się okazuje po 3 latach mojego dłubania w CX, jeśli chodzi o sam silnik to miał wszystko jeszcze super!! Mogło być naprawdę dużo gorzej.


PS. Jak by CI były uszczelki potrzebne do silnika to polecam ode mnie - lepsze niż kupczoki.

PS. gdyby CI nie była potrzebna ta osłonka kierownicy co zasłania bezpieczniki z napisem honda - rezerwuje

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 8 sty 2017, o 19:15

Cześć.
Madzia przyjechała z Holandii.
Możecie się śmiać ale potrzebuje pomocy z dodawaniem zdjęć na forum.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez paniec1 » 8 sty 2017, o 19:29

nikt sie nie smiejw,kazdy albo prawie kazdy miał problem z dodaniem tutaj zdjec :)
szopen jak go znam zaraz wklei instrukcje

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 8 sty 2017, o 19:40


 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 8 sty 2017, o 22:00

Spróbuję inaczej
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mam osłonkę bezpieczników, oczywiście bez loga, ale zostawiam wszystkie części.
Planuję przeróbkę tak, gdyby mi się odwidziało, to będę w stanie Madzię odbudować.
Ile komplet uszczelek?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 8 sty 2017, o 22:04

NO juz twoja rzecz co znim zrobisz.... jeśli przerabiać to przerabiać, mieć wizje kase i przerabiać. Jak zaczniesz drutować na pół gwizdka to wyjdzie typowy junak lat 90tych chopper.

viewtopic.php?f=18&t=53&p=407#p407

Żeby zrobić dobrego cafe to trzeba każdą część przemyśleć, każdy kształt, uchwyt, mieć to czym zrobić itp... ale co ja mogę wiedzieć. :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 352
Dołączył(a): 30 lis 2015, o 20:13
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez eneloop98 » 8 sty 2017, o 22:12

Ja bym tego nie ciął. <nonono> Ładny motocykl, trochę go dopieścić i byłby klasyczny motocykl w oryginale. Nawet oryginalne siedzenie... Owiewke zmienić i zostawić go w oryginale. :) A przerabianie motocykla w taki sposob żeby w jeden weekend jezdzic oryginałem a w następny cafe mija się kompletnie z celem. Już lepiej kupić kolejnego cxa i miec jeden w oryginale, a drugi w cafe ;)

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 8 sty 2017, o 22:20

Zgadzam się z Tobą. Dużo czasu i spokoju potrzeba. Jak pisałeś swoją odbudowywałeś 3 lata.
Mam zamiar budować według starych zasad: z części dostępnych pod ręką ;) Oczywiście bez przesady, ratbike z tego nie będzie.
Myślę o przodzie od fzr 1000, lub yzf 750 oczywiście lata 93 i wyżej.

Następna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości