NO na pewno, słuchaj... tak co widzę.....
1. Dźwigienki są chyba dobre, nie widać żeby miały krater, ale na pewno trzeba będzie je papierem ściernym przelecieć 3000 i odpolerować na równej powierzchni, wałek rozrządu chyba też nie wygląda aż tak źle - ale widzę tam ciemny ślad po temperaturze? wyciągniesz zobaczymy.
2. Tak jak ze zdjęć wynika to napinacz Ci się kończy, warto byłoby odkręcić ślizgi i jak ściągniesz koło magnesowe to dasz znać czy nie jadło już dekla:
Co do napinacza zajrzyj tu i życzę miłej lektury, warto usprawnić ten napinacz jak coś to służę pomocą:
viewtopic.php?f=13&t=254Jak rozbierzesz to zrób fotki tych ślizgów....
3. Musisz sprawdzić również osiowanie górnych dźwigni, delikatnie wybijaj sworznie, nie wal na hama bo sklepiesz łeb i wtedy zniszczysz tulejki w dźwigniach, powinny wychodzić w stronę lasek.
viewtopic.php?f=13&t=31Jak coś to mam tulejki oraz sworznie od ręki... ale to już jak będziesz powoli się za to brał.
Silnik masz chyba do remontu i przeglądu więc chyba będzie trzeba brnąć dalej w głąb. Sprawdź kosz sprzęgłowy sobie:
Zobaczymy jak tu będzie to wyglądać u Ciebie, otwórz pompę olejową - śrubki na krzyżak dobrze się odkręca szczypcami morsa łapiąc za bok łba. Śrubokrętem się namęczysz...
PS. nie zgub dysz olejowych idących na głowice...