Teraz jest 30 kwi 2024, o 21:31

CX 500 E PC06 82r

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 4 lut 2017, o 10:11

NIe wiem jak tam masz i co kto poprzednio tam zrobił, ale ssanie zamyka przepustnice od strony filtra powietrza, wtedy obroty rosną. Nie zauważyłem żeby mechanizm ssania mógł w jakikolwiek sposób zaingerować w podnoszenie się przepustnic...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 5 lut 2017, o 21:52

No to silnik trafił na stół.
Nawet nie urwałem żadnej śruby :-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Sporo pracy mnie czeka

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 5 lut 2017, o 22:30

NO na pewno, słuchaj... tak co widzę.....

1. Dźwigienki są chyba dobre, nie widać żeby miały krater, ale na pewno trzeba będzie je papierem ściernym przelecieć 3000 i odpolerować na równej powierzchni, wałek rozrządu chyba też nie wygląda aż tak źle - ale widzę tam ciemny ślad po temperaturze? wyciągniesz zobaczymy.

2. Tak jak ze zdjęć wynika to napinacz Ci się kończy, warto byłoby odkręcić ślizgi i jak ściągniesz koło magnesowe to dasz znać czy nie jadło już dekla:
Obrazek
Obrazek

Co do napinacza zajrzyj tu i życzę miłej lektury, warto usprawnić ten napinacz jak coś to służę pomocą:
viewtopic.php?f=13&t=254

Jak rozbierzesz to zrób fotki tych ślizgów....

3. Musisz sprawdzić również osiowanie górnych dźwigni, delikatnie wybijaj sworznie, nie wal na hama bo sklepiesz łeb i wtedy zniszczysz tulejki w dźwigniach, powinny wychodzić w stronę lasek.
viewtopic.php?f=13&t=31

Jak coś to mam tulejki oraz sworznie od ręki... ale to już jak będziesz powoli się za to brał.

Silnik masz chyba do remontu i przeglądu więc chyba będzie trzeba brnąć dalej w głąb. Sprawdź kosz sprzęgłowy sobie:



Zobaczymy jak tu będzie to wyglądać u Ciebie, otwórz pompę olejową - śrubki na krzyżak dobrze się odkręca szczypcami morsa łapiąc za bok łba. Śrubokrętem się namęczysz...

PS. nie zgub dysz olejowych idących na głowice...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 5 lut 2017, o 22:48

Na wałku jest przebarwienie. pod palcem jest gładki i równy.
Głowica z czarnymi zaworami, ma przebarwiony pierścień w uszczelce. na zdjęciu nie widać.
Jaka potrzebna jest śruba do ściągnięcia koła od alternatora?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 5 lut 2017, o 22:51

viewtopic.php?f=9&t=67&start=10#p616

A śrubki regulacji zaworów nie są uklepane? trzonki zaworów nie mają wgłębień?


PS. uszczelka tylna karteru nie jest juz oryginalna....

 
Posty: 2384
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez jerry » 5 lut 2017, o 23:23

Mrox126 napisał(a):Jaka potrzebna jest śruba do ściągnięcia koła od alternatora?


Taka jak "śruba" trzymająca filtr oleju. najprościej wziąść tą śrubę i do średnio ogarniętego żelaznego podskoczyć. Tam powinni mieć ładniejsze niż z "rolnego" :D

Żeby zdjąć koło wkręcasz tą śrubę ręcami, potem zakładasz klucz oczkowy i w drugi koniec walisz młotkiem.
No chyba że masz klucz udarowy do dyspozycji ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 6 lut 2017, o 19:43

hejka mam do Ciebie prośbę, czy możesz mi zmierzyć jak najdokładniej potrafisz średnicę w tych dwóch miejscach?

https://i37.servimg.com/u/f37/19/20/00/47/boltfl10.jpg

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez jaca cx » 6 lut 2017, o 23:49

Na gwincie 12 i 20 setnych mm koło główki 12 i 30 setnych mm (mikrometr dziadka ;) )
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 6 lut 2017, o 23:51

Masz źle ustawiony ten mikrometr panie, tam jest gwint M12 drobnozwojowy, gwint M12 nigdy nie złapie pełnych 12.00mm... będzie poniżej.. czyli 11.85mm, to ile masz przekłamania? :) Sprawdź suwmiarką - dobrą, nie wskoczysz na 12...

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez jaca cx » 6 lut 2017, o 23:54

to może żle sie tym posłużyłem :| ale fakt na suwmiarce pokazało mi mniej niż 12 mm <mysli> a do czego Ty to potrzebujesz ?
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości