Teraz jest 30 kwi 2024, o 21:27

CX 500 E PC06 82r

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 7 lut 2017, o 00:05

musze kupić frez do rozwieracania osiowań, to teraz wiem że 12mm będzie git... musisz skalibrować ten mikrometr, różnice dobrze Ci wykazał... będzie tam coś 0.10.

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez jaca cx » 7 lut 2017, o 00:11

no na pewno jest to poniżej 12mm tak wychodzi że z mikromierz miało być 11 i 20 setnych mm i 11 i 30 setnych mm ( na tym mikromierz u jest na tym pokrętełku mam do 45 <mysli> to a czemu nie do stu o co chodzi w tym ;) )
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 7 lut 2017, o 00:22

gwint ma mieć od 11.80 do 11.90 (11.85mm biore w ciemno). Pokrętło na mikrometrze liczy do 0.50, czyli dwa obroty to 1mm. Jeśli zrobiłeś obrót od zera do zera to masz 0.50, jak dodasz do tego kolejne 0.35 to masz 0.85.

Zeby Ci było łatwiej na górze masz na noniuszu milimetry, a na dole między milimetrami masz kreski na 0.5mm. Mikrometr trzeba jeśli był długo nie używany rozebrać, wyczyścić gwint, lekko nasmarować, docisnąć tulejkę żeby gwint nie miał luzu, następnie skalibrować na bloczku kalibracyjnym. Tudzież mierzyć coś czego jesteśmy na 100% pewni do wymiaru 0.01. Ustawienie mikrometra na 0 w punkcie 0 nie musi oznaczać ze mikrometr mierzy prawidłowo. Ważna jest też kalibracja sprzęgła, żeby tyrkotało w odpowiednim momencie, żebyś po prostu nie "dociskał" niepotrzebnie na śrubie mikrometrycznej. Ale bez bloczka kalibracyjnego będzie ciężko...

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez jaca cx » 7 lut 2017, o 00:24

muszę się podszkolić <luzik>


Się wkurzyłem i wyczyściłem skalibrowałem i nauczyłem się obsługi ;) i wyszło mi na gwincie 11.86 koło łba 11.96 <okok>
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 7 lut 2017, o 22:44

Witam.
Śruby głowic mogę zmierzyć dopiero za jakiś czas. Dysza olejowa schowana. dźwigienek nie mam zamiaru rozbierać (nie wyczuwam luzów, ciasno chodzą.
Zmierzony gwint na kole alternatora to 1,0. Jeszcze nie ściągnięte.
Generalnie wszystko przykryte i czeka na następną turę prac.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 7 lut 2017, o 22:47

1.0??? wiesz mam ten ściągacz w garażu aż sam zmierze ten gwint jeszcze raz z ciekawości jutro, nie musisz już mi mierzyć bo rozmiary mam i ustaliłem co mi potrzeba... zaś wałek oraz te dźwignie trzeba przepolerować by było, no ale to już twoje wybory.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 7 lut 2017, o 22:49

Jesteś wstanie skompletować mi uszczelki, oringi, uszczelki głowicy do złożenia silnika?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 7 lut 2017, o 23:09

Uszczelki papierowe mam, za oringami nie będę latał, rozmiary są na forum podane, musisz śmigać do łożyskowego czy agromaszu i kupić na sztuki:
viewtopic.php?f=13&t=30#p4597

Uszczelki glowicy kupuj z klasy, te:
http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-hon ... 40162.html

Tylko żeby nie było tak że gość zamieścił zdjęcie poglądowe a przyśle Ci chinola, to lepiej od razu zamówić z katalogu klasy bezpośrednio. Uszczelki pod głowicę tam gdzie kanały chłodnicze wypalcuj reinzem bo w innym wypadku będziesz miał wycieki.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 9 lut 2017, o 21:21

Witam.
O tej dyszy pisałeś?
Obrazek

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 9 lut 2017, o 21:32

O tej też gdzieś pisałem, ale pod cylindrami masz dwie mniejsze takie same, wszędzie na te dyszki idą oringi.

Jakbyś ściągał kosz to sprawdź sobie to:
https://youtu.be/0C0uDHQKs_E

oraz to:
https://youtu.be/-Hla2F6gj1E

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości