Teraz jest 28 kwi 2024, o 03:20

CX 500 E PC06 82r

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 8 sty 2017, o 22:34

eneloop98 napisał(a):Ja bym tego nie ciął. <nonono> Ładny motocykl, trochę go dopieścić i byłby klasyczny motocykl w oryginale. Nawet oryginalne siedzenie... Owiewke zmienić i zostawić go w oryginale. :) A przerabianie motocykla w taki sposob żeby w jeden weekend jezdzic oryginałem a w następny cafe mija się kompletnie z celem. Już lepiej kupić kolejnego cxa i miec jeden w oryginale, a drugi w cafe ;)

Nie nie, nie o to mi chodziło.
Nie chcę zbudować segmentowca, dzisiaj cafe, jutro bobber, w sobotę scrambler, a w niedzielę klasyk.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 8 sty 2017, o 22:51

Pewnie jeszcze nie wiesz co tak naprawdę chcesz... przemyśl.... zacznij od najważniejszego, od silnika, bo malowanie chłodnicy możesz sobie zostawić na później i tak. Skąd wiesz że do twojej wizji kafe tak pomalowana właśnie chłodnica będzie dobra?

Ja tam nie wiem... wyhamowuje Ciebie trochę, przemyśl i tą swoją wizje cafe, i ewentualny powrót do oryginała. Powinieneś zacząć od serducha.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 9 sty 2017, o 09:20

Wiem, wiem. dlatego cięcie zostawiam na sam koniec. Na chwilę obecną skupiam się na rozebraniu, czyszczeniu i zabezpieczeniu przed rudą.
Niestety mam obawy, bo tam gdzie kupiłem, trochę Madzię podmalowali. Widać to na elementach gumowych (srebrzanka).
Z drugiej strony, może u nich znalazł byś osłonę bezpieczników.
Link z przykładowym moto. Grunt że kontakt jest
https://www.olx.pl/oferta/yamaha-radian ... 8ce52fdf88

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 9 sty 2017, o 09:33

Twój motocykl był wystawiony tanio z tego co pamiętam, jeżeli porywasz się na kafe tzn że masz czym robić i chyba jakieś piaskowanie, ponowne malowanie ogarniesz u siebie? Ważne żeby nie było pourywane nic bo dojdzie robota... Ci kolesie części do euro nie mają - więcej niż pewne, szkoda dzwonić bo do tego nigdzie nie ma częsci :)

Rób.. zobaczysz, nie takie to jest proste jak się TObie to wydaje, musi jeszcze być efekt tego wszystkiego. Ja bym zaczął od silnika, reszte olać bo taki jaki on jest to dużo mocniej nie zardzewieje na czas remontu silnika, gorzej jeśli nie ma kompletności. Ja jeszcze swojego nie odbudowałem, sam silnik zajął mi 3 lata.

A powrotu do oryginała to w żadnej wersji nie będzie, np jeżeli masz dobrą karoserie i lakier to juz samo w sobie to przedstawia bardzo dużą wartość bo jest oryginalne. Nie powiesz może zechcesz sobie zmienić przód czy coś, nie ciąć i jeszcze na cafe wrzucić to oryginalne malowanie no bo jakby co to powrót - tak to nie wyjdzie.

Z drugiej storny powiedz.. po co zaczepiać to zawieszenie w euro? Ono jak na ten motocykl jest bardzo dobre, masz tam już większe lagi niż w normalnym cxie, masz antynurek, masz pompowane zawieszenie, duże tarcze 280mm, no więc co zyskasz? Wygląd? Jak przemyślisz wygląd to tak, zyskasz, ale wtedy cały motocykl, jego malowanie, i inne elementy trzeba przemyśleć. Cafek to projekt na pół życia przy motocyklu, o każdy detal trzeba zadbać żeby nie wyszło straszydło.

I nie sprzedaż tego nikomu później jak poprzerabiasz, a na CXa w oryginale nawet w wersji straszydło znajdzie się zawsze kupiec - czego przykładem jesteś też ty. Więc możemy zakładać że jeśli odpucujesz to na wizualną wartość 6 tys, to to pójdzie za 6 tys, pojeździsz pobawisz się.. i sprzedasz - jeśli najdzie Ciebie oczywiście ochota. To też powinieneś wziąć pod uwagę...

Np ten z tego co się orientuje kolega inny tu pisał że został już sprzedany
https://www.olx.pl/oferta/honda-cx-500- ... iiDFb.html

wcale nie jest aż tak dużo lepszy od twojego, silnik to jakiś żygulec, bak malowany, tłumiki nie od tego modelu, a ktoś przyszedł i zapłacił. Więc na litość przemyśl bo jak mówię - masz w koło złych doradców co się podniecają jak cięciem junaka w latach 90 tych, albo sam sobie wbiłeś to do głowy.

Cafeki są piękne ale zwróć uwagę że te które naprawdę podziwiamy nie powstawały na zasadzie, a zawieszenie da się z tego, albo z tego... to nie wyjdzie....

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 9 sty 2017, o 10:24

Teraz to mam zamieszanie w głowie.
Wychodzę z założenia, że to mi się ma podobać to co robię, zrobię. Wiem że oryginał to oryginał.
Generalnie do wyboru miałem vx 750 lub cx 500. wybrałem cx, z racji nietypowej konstrukcji silnika, dla delikatnego przechyłu podczas dodawania gazu.
Pompowane zawieszenie, jeszcze tego nie sprawdziłem, jedna przednia laga popukuje. u góry. Hamulce do zrobienia. hamuje ale trzyma.
Kolor perłowy
Dobra. nie potne go od razu. zobaczę co wyjdzie w trakcie prac.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 9 sty 2017, o 10:27

Co do Topolno. Właściciel ma jeszcze magazyny z klasykami, które trzyma dla siebie. Wiem że mieli dwa egzemplarze takie jak mój. po pierwszym została przednia czacha taka jak moja.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 9 sty 2017, o 10:33

Nie ma żadnego przechyłu motocykla podczas dodawania gazu - to mogę Ciebie zaręczyć :) Tzn na upartego wyczujesz ale... to nie dniepr... to chodzi bardzo równo i stabilnie. Więc tutaj niestety - błąd :)

Bierz się za silnik, zostaw graciarnie nie maluj aluminium bo nawet na cafe lepsza osłona polerowana niż malowana farbą. Zrób silnik, czy będzie czarny czy srebrny będzie się nadawał i do cafe i do euro.. najpierw go przepatrz, nie rozbieraj do końca, pokaż tu elementy rozrządu, ślizgi łańcuch, wałek rozrządu dźwignie - głowice ściągnij zobacz gniazda. Jeśli te elementy sa dobre to zajrzysz jeszcze do pompy wody/oleju i wału nie będziesz nawet ruszał, chyba że masz progi na cylindrach.

Weź się za sinlik bo widać że motocykl sporo stał...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez Mrox126 » 9 sty 2017, o 14:13

No tak.
Silnik będę wyciągał przy następnej wizycie w domu. Podnośnik do motocykli już czeka.
Co do stania, to fakt. Trochę wody w tłumikach było :-) Ale jak pochodził to część odparowała.
Brakuje mi osłon tłumika (Hbox)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez szopen » 9 sty 2017, o 14:19

osłony mogę Ci pomóc powoli zakupić w niemczech, akurat robie teraz zamówienie na zacisk hamulcowy dla Macieja, o ile wiem ten człowiek posiadał hboxa na sprzedaż może i ma osłony.

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 E PC06 82r

Post przez mlodypisar » 9 sty 2017, o 23:22

Ja mam takie osłony o ile myslimy o tym samym...

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości