Strona 5 z 5

Re: CX500 Custom w remoncie

PostNapisane: 24 sie 2017, o 15:15
przez szopen
1. tam masz na dole pokrętło jałowych obrotów....

2. czujnik temperatury albo nie działa, albo nie ma masy - mi się też tak zdarzyło.. podziała się masa, lub regulator napięcia 7v w liczniku - temat jest w dziale warsztat

3. jeździć....

Re: CX500 Custom w remoncie

PostNapisane: 24 sie 2017, o 16:43
przez jerry
pomiędzy gaźnikami powinieneś mieć śrubke od regulacji wolnych obrotów. u mnie ma plastikowy łepek. tym regulujesz "jałową" przepustnice.
linkami nie regulujesz jałowych. Linki wg insttukcji mają mieć luz.
Sprzęgło. Wyluzuj, odpal na censtralnej stopce. niech sie zagrzeje. jak sie zagrzeje zgaś, wbij jedynke, zapal. ttlne koło wnno się kręcić. Delikatnie dodając gazu wciśnij pomalutku hamulec tylny. Powinno puścić. Tylko nie szalej z gazem, bo przegub w kardanie chyba nie jwst przewidziany do pracy w takim wygięciu jak na zwisającym kole.

Re: CX500 Custom w remoncie

PostNapisane: 28 sie 2017, o 20:48
przez Hollip
Dzięki! Jeden problem z głowy, czujnik temperatury działa :) Przeczyściłem styki i ruszył.

Pozostałych rzeczy nie miałem okazji sprawdzić -rozgrzałem go dzisiaj prawie do temperatury pracy, chwilę po pyrkotał, a potem zaczął coraz słabiej palić (tak jakby kończyło mu się paliwo) i zgasł, a teraz nie chce już odpalić. Zobaczę jutro iskrę, a jak nie to podejrzewam, że jakaś elektryka padła i trzeba będzie to wszystko przejrzeć jeszcze raz...

Re: CX500 Custom w remoncie

PostNapisane: 28 sie 2017, o 20:52
przez szopen
modulik... modulik... 600 złoty nie twoje haha

Re: CX500 Custom w remoncie

PostNapisane: 29 sie 2017, o 09:52
przez Hollip
<zalamka> Szopenie, nawet nie mów, jeżeli to jest ten cholerny moduł, to ten motocykl to będzie kumulacja awarii - chyba złapałem wszystkie popularne! najpierw wentylator, potem cieknąca pompa, pęknięty napinacz, teraz moduł <beczy>

Biorę dzisiaj woltomierz i modlę się, żeby to nie był ten cholerny moduł...

Re: CX500 Custom w remoncie

PostNapisane: 29 sie 2017, o 09:52
przez szopen
no wiec przejedź się bo teraz składam dokładnie zamówienie.... mógłbyś go od razu mieć...

to nie awaria czy co innego, to jest życie z CXem... ale to nie jest złe życie... każdy moto się psuje chyba że kupisz nowy...

Re: CX500 Custom w remoncie

PostNapisane: 29 sie 2017, o 10:42
przez Hollip
Jeżeli masz chwilę, to poczekaj jeszcze kilka godzin - dam znać jakoś po pracy, bo dopiero będę miał wtedy szansę zerknąć na moto. Czy ta instrukcja jest aktualna? (https://motofaction.org/motorcycles/hon ... /cdi-test/)

I kurcze, kolejne 600 zeta w moto - moja (już teraz) żona mnie kiedyś oskóruje ;) Trzeba było to wszystko zrobić zanim weszliśmy we wspólnotę majątkową :D

Re: CX500 Custom w remoncie

PostNapisane: 29 sie 2017, o 13:55
przez szopen
ciut nawet ponad 600 zeta.... ale wcześniej czy później każdego to czeka kto ma CDI...

Re: CX500 Custom w remoncie

PostNapisane: 29 sie 2017, o 18:22
przez Hollip
Kurde, postanowiłem po powrocie sprawdzić jeszcze jak wygląda iskra - wziąłem wyszorowałem świece drucianą szczotką, sprawdziłem iskry i są. I tu niespodzianka - odpalił od strzała, tylko wkręcił się od razu na 4tys. obrotów (podejrzewam, że źle kręciłem śrubą do jałowego). Czyli może jednak nie moduł?

Re: CX500 Custom w remoncie

PostNapisane: 29 sie 2017, o 18:33
przez szopen
Modul daje różne objawy. Jednyn z nich jest odcinanie iskry losowo... sprawdź tak myślę po jutrze zechce opłacić moduł który zamawia inny kolega...


PS. Brak logowania od roku, brak kontaktu na PW, konto usuniete wątek zamknięty