tak jak opisujesz, potrafił odejść, dodałem gazu nagle piszczał...
w zasadzie to da się jedynie przez kapsel inspekcyjny włożyć lusterko dentystyczne i obadać stan napinacza po uprzednim jego zluzowaniu żeby ustawił się:
Jeśli śrubia wychodzi w środku fasolki to już można wymieniać rozrząd, szczególnie jeśli piszczy....
I tą śrubą też regulujesz naciąg, odkręć sobie kapsel z przodu silnika - ten pod chłodnicą, weź klucz i naciągnij łańcuch kręcąc wałem w prawo... mając napięty wał/łańcuch, poluzuj tą śrubę koło kapsla inspekcyjnego i ją zaraz zakręć... sprężyna powinna ci pociągnąć ramię w dół i teraz patrzysz na fasolkę.
Ale.. nie zawsze jest tak że ramię się dobrze ułoży i sprężyna ściągnie, przydała by się druga osoba która przytrzymuje wał a ty ręcznie robisz jeszcze naciąg, bo tu na filmie widać co się potrafi czasami dziać: