Jeszcze zastanawiam się nad zmianą kierownicy. Pozycja w tej chwili z oryginalna kierownica jest dobra na 20 minut jazdy. Troszkę dłuższa jazda to ból pleców. Wyższa kierownica powinna załatwić sprawę ale nie chciałbym, żeby wyglądała jak z choppera. Może coś polecicie? Myślałem o tej trw touring high, ale nie ma nigdzie zdjęcia jak to wygląda na motocyklu. Ciekawe też czy długość przewodów wystarczy wtedy..
możesz porównać wysokość o ile jest wyższa.. 2cm czy 5? A w ogóle obecna kierownica nie pasuje kształtem Ci? no bo... tu powodem wymiany na te feinhlingi to był kształt oryginalnej kierownicy gdzie manetki są ustawione równolegle z bakiem i trzymasz kierownice niemalże jak taczkę. Przy okazji rozstaw jest bardzo szeroki....
pytam bo jeśli odpowiada ci kształt kierownicy, to możesz zastosować risery, tylko znowuż nie wiem jak w standardzie jest rozwiązanie mocowanie do półki...
Riserów nie da się zastosować poprzez mocowanie właśnie, jedynie inna kierownica. Kształt jest ok, tylko jest za niska. Trochę mam dylemat, bo zmiana kierownicy spowoduje lekką utratę oryginalnego charakteru, ale z drugiej strony co mi po tym jak się umęczę podczas jazdy. W wersji deluxe były wyższe i taka byłaby optymalna chyba.
ogólnie to chyba nie będzie ci pasowała high bo już sama kierownica feihlinga turystyczna do customa jest sporo wyższa niż twoja.... akurat feighlnga mam w garazu to zmierz ile ma u ciebie część podwyższająca kierownice...