jak wypolerujesz to już nic tam nie lakieruj, co do szczotkowania, a w rzeczywistości może być to również proces chemiczny z uwzględnieniem jakiegos tam trawienia żeby aluminium nadać porowatość po to żeby lakier miał się czego trzymać. Mechaniczne szczotkowanie jest w pewnym sensie podobne do polerki bo wybłyszcza i wygładza, później może być problem z czepianiem się lakierów, raczej będzie trzeba trawić.
https://rosa.pl/anodowniahttps://www.elektroda.pl/rtvforum/topic493494-30.htmlJest coś na rzeczy trzeba by się pytać tych co się znają bo ja też domowo sobie sczotkowałem elementy i wizualnie wychodzi dobrze, ale na takim przemysłowo szczotkowanym detalu nie zostawi się odcisków palców, w przeciwieństwie do tego co ja uzyskuje metodą domową w garazu, czyli musi do tego dojsć jakiś proces chemiczny, może anoda?
No i samo lakierowanie, to musi być jakieś lakierowanie proszkowe lakierem typu "elastyczny/guma". Jak wypolerujesz i pomalujesz elementy zwykłym lakierem to one zaczną się utleniać pod lakierem, przerabiałem to, ładnie wyglądało zaraz po robocie, cały tu silnik oprócz głowicy był czyszczony czy szczotkowany nie pamiętam, później lakier - polerować nie chciałem, ale wszystko się pod lakierem utleniło.