Teraz jest 27 kwi 2024, o 20:05

CX500B

Pochwal się swoją Hondą CX, relacjonuj postępy prac nad Twoją maszyną
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500B

Post przez szopen » 18 paź 2017, o 22:25

łąńcuch na 100% do wymiany jest już... ciekawe czy masz pod trzepieniem wysuwnym wybite w napinaczu, śruba od strony łańcucha nie podżarta??

Koło magnesowe - raczej udar ale może być ręcny, zakręczasz, łup młotkiem, ciut znowu podkręcasz i łup młotkiem w ściągacz i zejdzie... bez udarowania nie pójdzie...

 
Posty: 383
Dołączył(a): 18 mar 2017, o 09:42
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500B

Post przez sirturek » 18 paź 2017, o 22:43

Zblokować jakoś sensownie idzie wał, bez ichniejszego przyrządu?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500B

Post przez szopen » 19 paź 2017, o 09:17

tak... wrzucasz szmatę w koło zębate sprzęgłą oraz wału korbowego..... znowuż z pneumatem nie musisz nic blokować...

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500B

Post przez Piterrrrr » 19 paź 2017, o 10:33

Ależ on jest czysty, chyba na bank ktoś go nie dawno rozbierał i mył. Tak patent ze szmatą działa dobrze, jednak ja go stosowałem przy zakręcaniu. Odkręcalem kluczem udarowym.

 
Posty: 383
Dołączył(a): 18 mar 2017, o 09:42
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500B

Post przez sirturek » 19 paź 2017, o 11:01

Szmata w koło -czyli "klasyka rocka" W bmw pomyśleli o tym i jest specjalny otworek,wtykasz śrubę i wał zblokowany, ale w d. z tym. Założyłem nowy łańcuch. Ślizgi w ładnym stanie, śruby nie zeżarło, ale napinacz nie chce sie chować dalej niż ten otworek i nie idzie go założyć. Zapewne ktoś coś tam wsadził.
Obrazek

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500B

Post przez szopen » 19 paź 2017, o 11:05

Wciśnij kulkę

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500B

Post przez jerry » 19 paź 2017, o 13:09

od tyłu. wsadź nad kulke cienki śrubokret, wepchnij od przodu napinacz, zablokuj cienkim gwozdzikiem.

 
Posty: 383
Dołączył(a): 18 mar 2017, o 09:42
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500B

Post przez sirturek » 21 paź 2017, o 23:37

Podczas użytkowania zauważyłem, że lekko się pocił uszczelniacz od dźwigni zmiany biegów. Możecie podać jego wymiar, to bym kupił nowy. Silnik zapodkładowałem, jutro pomaluje na gotowo i będę składał dziada do kupy.
Czas na małe podsumowanie wydanych środków:
- łańcuch nierządu - 220
- lańcuch pompy oleju - 60
- farby vht - 110
- uszczelki, oringi, czujnik temp - 180
- wentylator r6 - 60
- olej - 100
- uszczelki głowicy - 110
- reinz - 34
- korek chłodnicy - 22
= 896 -jesienne prace
+ na wiosne:
- pokrowiec siedzenia -200
- akumulator - 114
- linka obrot -34
- lusterka - 108
- naprawa gwintu lusterka - 43
- dystans lusterka - 55
- szyba mgg - 200
- kedra szyby - 23
- termostat - 53
- śruby szyby - 20
- uchwyt pasażera 60
=910
Razem - 1806 na klamoty
pewnie jeszcze cos tam zapomniałem, nie licze płynu hamulcowego i chłodniczego.
Przelatałem cx'e, w tym sezonie 3 tys km

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500B

Post przez szopen » 22 paź 2017, o 08:33

Sprężyna od napinacza chociaż się dobrze ścisnęła?

viewtopic.php?f=13&t=30

 
Posty: 383
Dołączył(a): 18 mar 2017, o 09:42
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX500B

Post przez sirturek » 22 paź 2017, o 09:17

Tak, sprężyna się dobrze ścisnęła, ciekawe na jak długo to starczy...

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twoja Honda CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości